Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Hrdiny ztřeštěné podívané je početná rodina Karafiátových, která se v nastupujících tržních podmínkách rozhodne zanechat dosavadního způsobu obživy (kradení smutečních věnců a jejich přetváření v umně vázané kytice) a začít podnikat. Světlo světa tak spatří svérázná cestovní kancelář Český ráj, postavená na geniálním nápadu nevozit chudé české turisty do zahraničí, ale naopak, bohaté cizince do Čech. Díky svérázné reklamní kampani se skutečně podaří v Paříži obsadit autobus pestrou směsicí Francouzů a vyrazit. Tím však podnikatelské starosti Karafiátových teprve začínají. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (373)

kingik 

všechny recenze uživatele

Tahle komedie je tak krásně pitomá, že se ani na ni nemůžete zlobit. Amatérská režie zajímavý nápad s cestovkou doslova pohřbívá, ale herci si to užívají a z tupého scénáře přece jen několikrát vydolují vtipnou hlášku. Růžičková a spol. rozdávají dobrou náladu a ještě se přitom projedete po celkem atraktivních destinacích. 50% ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Opravdu slabá komedie, která toho kromě několika vtipných momentů a trošku té nahoty nic pořádného nenabídne. Úspěch Slunce seno Růžičkovic rodině vnukl nápad, natočit rovněž ujetou komedii, ovšem když neměli po ruce pořádný scénář a zajímavé postavy, tak to vyšlo celé vniveč. Slavné příjmení a obsazení známých tváří vám totiž ještě nezaručí úspěch. Zvlášť když nemáte pořádně z čeho brát. ()

Reklama

lennyd 

všechny recenze uživatele

Je těsně po revoluci, a Karafiátovým jejich výnosný podnik (krádeže věnců ze hřbitova a jejich vracení do oběhu) pomalu přestává vynášet. A jelikož doba přeje podnikání, i Karafiátovi se vydají do těchto vod - založí si cestovní kancelář, a oproti ostatním se rozhodnou vozit rozmařilé cizince k nám. Podaří se jim sehnat postarší autobus, a hurá do Paříže nabrat nějaké ty Frantíky ... Je mi jasné, že Helena Růžičková chtěla navázat na úspěšnou sérii Slunce, seno (Karafiátová jakoby Škopkové z oka vypadla), jenže, i když si myslím o Troškovi a jeho svéráznému humoru leccos, tentokrát projevil dostatek soudnosti, že do tohoto propadáku nešel. Námět jako takový by sice až tak marný nebyl, ale vtipných scén (i když si autoři asi mysleli opak) poskrovnu, a naopak těch trapnějších neurékom. Po herecké stránce také marnost nad marnost, a docela se divím hercům jako je Lubomír Lipský, že se do tohoto nechali naverbovat. Jediný kdo alespoň trochu perlí, je Roman Skamene, ale to spíš tím, jak se mu podařilo skvěle zahrát velkého podnikatele (a že jich po revoluci bylo - bílé ponožky, mokasíny, barevná košile a rádoby sportovní sako).. ()

gudaulin odpad!

všechny recenze uživatele

Jeden z nejhorších filmů naší kinematografie a příklad naivního zlatokopectví soukromého producenta. Trapnost v něm obsažená má neskutečnou razanci. Doklad, že ti z filmařské branže, kdo v dávné minulosti pod dojmem zkušeností z první republiky usilovali o znárodnění filmového průmyslu s poukazem na nepatrný rozsah našeho trhu, měli v mnohém pravdu...Celkový dojem - někdy i nula od nuly pojde. ()

zdeny99 

všechny recenze uživatele

Absolutní porevoluční propadák. Je to takové SLUNCE, SENO, EROTIKA ušité rychlou jehlou. Růžičková v lidovém kroji zpívá na playback z gramofonu před Eiffelovkou! Vedle ní stojí Růžička v převleku medvěda a Roman Skamene se protahuje v retro plavkách s nafouklou činkou. Tak tohle fakt ne! A ten příběh, že z Paříže budou do Čech vozit turisty je absolutně bizarní. Stejně tak jako jim pomáhá francouzskej černoch, který samozřejmě umí česky, protože studoval medicínu v Praze. [16483. hodnocení, 360. komentář, 25%, 360. nejhorší film] ()

Galerie (4)

Zajímavosti (12)

  • Helena Růžičková ke konci filmu říká: ,,Hynku, Viléme, Jarmilo." - odkazuje tak na báseň Máj od Karla Hynka Máchy. (vyfuk)
  • Filmování probíhalo v Paříži, Rakovníku, Praze, Brně a na hradě Špilberk. Natáčelo se také ve vinných sklepech v Petrově a na zámku Koloděje. (M.B)
  • Sourozenci Karafiátovi mají stejná křestní jména jako jejich představitelé, Helena a Jiří. (Investman)

Reklama

Reklama