Recenze (18)
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Najlepší diel vôbec. Možno som trochu ovplivnená knižnou predlohou a kladne hodnotím aj za podobnosť scén knihy a filmu. Už teraz sa teším na ďalší diel (režisér ma na tom tiež svoj podiel, keďže 1. časť s amu podarilo tak dokonale spracovať). Pri sledovaní som sa nenudila a ten koniec bol parádne zakončený a priam nadchýňaľudí počkať si na druhý a posledný diel.
Scary Movie 3 (2003)
Podľa mňa to bolo dobré. Zasmiala som sa, aj chvíľami som sa bála (minimálne ale aj to sa počíta).
Strašidelný dům (2003)
Hmmm.. popravde ničím výnimočné a nudné. Niektoré scénky podarené a Murphy nesklamal.
Marley a já (2008)
Neviem prečo ale tomuto filmu nemôžem prísť na chuť. 3 hviezdy dávam len za úžasné herecké výkony a pekného psa.
Letuška 1. třídy (2003)
romantická komédia na ktorej som sa ani raz nezasmiala. Skôr naivný romantický gýč. Za Paltrowej hrozný výkon dávam Ďalšiu hviezdu dole.
Kouzelná chůva Nanny McPhee (2005)
Naozaj pekne spracované. Nemám čo dodať!
Green Day: Awesome as Fuck (2011) (koncert)
názov hovorí za všetko ... proste AWESOME AS F**K !
Tupíři (2010)
Úplne trápna paródia. Nezasmiala som sa nai raz a podľa mňa to bola jedna z najhorších paródií vôbec
Gepardí kočky (2003) (TV film)
Najhoršie z Disney tvorby
Let's Dance 2 (2008)
Pre mňa absolútne nezáživné... Trápne choreografie a blbý dej.