Recenze (18)
Divoké kočky (2000)
Priemerná uplakaná romantická "koméda"... AKo inak dievča našlo svoju veľkú lásku a žili spolu až do smrti...
Kronika rodu Spiderwicků (2008)
Thriller vyzeral dosť biedne takže som si nerobila veľke nádeje no bola som milo prekvapená :) Príjemný filmík na zrelaxovanie :) takže 100%. Aj keď sa mohli pohrať trochu viac s grafikou..
Do hlubiny (2005)
Do toho prostredia som sa proste zamilovala. Vybrali dokonalé miesto a scény vo vode sa mi veľmi páčili. I keď od thrilleru to má veľmi ďaleko a herci určite nevydržali 10-15 minút bez vzduchu no ale ktorý film je bez chyby. Proste pre mňa úžasný film. 100%
Farma (2011) (pořad)
Úplne súhlasím s whackom...Totálne neprofesionálne správanie sa k zvieratám. A to ako tú kozu dojili bolo strášné. Chúďa zviera.
Veronica Mars (2004) (seriál)
Prvých zopár častí bolo dobrých no potom ma to prestalo baviť. Stredoškoláčka vyrieši viac prípadov ako jej dospelý otec. Strácalo to svoje čaro a po pár dieloch nenormalne nudí. 20%
Mlha (2007)
Už pri názve samotnom som mala zimormriavky po chrbte. Film mal hlavu aj pätu, nie ako vo väčšine hororov napchať čo najviac duchov a prízrakov a hotovo. Dych vyrážajúce scény a zaujímavé, trochu prekvapivé zakončenie ale inač úple super.
Most do země Terabithia (2007)
Film ma veľmi ohúril. Pekné prostredie, sympatické postayv. Taktiež sa mi páči fantázia Lessie. No koniec filmu ma sklamal. Hlavná hrdinka zomrela čiže som plakala až po titulky. Ale ináč tento film vrelo odporúčam!
Justin Bieber: Never Say Never (2011)
Biebra som nikdy nemala rada .. Ale myslím, že veľa ľudí čo hodnotilo tento film na odpad! tak si ho ani nepozrelo a hodnotia len podľa mena. Vážne si to treba pozrieť a verím, že väčšina by zmenila svoj názor. Ja som si ho pozrela ale nijako ma neohúril. Nedozvedela som sa nič zaujímave.