Poslední recenze (1 778)
Aristokratka ve varu (2024)
Mně se to líbilo. Viděla jsem první Aristokratku, takže jsem nečekala Občana Kanea (jako zřejmě mnozí zde), ale druhou Aristokratku. A ta mě pobavila víc než první. Svěží vichřice v podobě Denisky s jejím železářstvím a zářivým úsměvem zámek nesmírně oživila. Marie Třetí se vedle ní ztrácí a také jsem si opět kladla otázku, proč hrdinky, kterým scénář předepisuje nadváhu, hrají vychrtlé herečky. Viven je o něco snesitelnější než v jedničce a Frank a trojka věcných břemen nezklamala. Na 4* to asi není, ale stejně je dám, protože současných filmů, u kterých by člověku vydržel úsměv i po titulcích.
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (série)
Atmosférou se Bly hodně blíží předloze, přestože se jí jinak inspiruje jen volně. Kdo četl, víc vědět nepotřebuje. Kdo nečetl, dostane hezky propracovanou staromódní duchařinu v moderním duchu. I když, jak už to tak u duchů bývá, místy průhlednou.
Cruella (2021)
Co říct? Ten film je prostě zábavný. Vizuálně, obsahově, herecky, hudebně. Chce to správnou náladu a příjemně vás naladí.
Poslední deníček (11)
RIP, Jean-Paule...
:-(