Poslední recenze (22)
Trpaslík (2017) (seriál)
Dycky trpaslík ! Mno, tentokrát asi ne... Třetí hvězda za obsazení.
Matky na tahu (2016)
fuckin-happy-end jak dělo, všechno je jasný od začátku, ale stejně je to parádní :D
Odvážní (2011)
Samej bůh sem, bůh tam, bůh bůh bůh blééé, v 2. polovině to už, pro Kristovy rány, fakt hrotěj ! Celou dobu jen spojujou dobré otcovství s vírou, hnus velebnosti...