Poslední recenze (54)
Kafarnaum (2018)
Objevování Člověka http://filmaspiritualita.cz/recenze/93-kafarnaum-nadine-labaki-2018.html
Happy End (2017)
Ale jo, pořád je to Haneke. A i když tentokrát neřeže do živého a nešokuje, nejde do hloubky, jen klouže po povrchu, je to vlastně možná záměr jak ukázat povrchnost, citovou vyprahlost a prázdnotu lidského bytí v současné Evropě. Nejvíc tento dekadentní stav dopadá paradoxně na ty, kteří v sobě ještě kousky citů mají, tedy na mladší a nejstarší generaci. Líbila se mi rovněž volná návaznost na dřívější film Láska.
Utøya, 22. července (2018)
Šílenství z Utoyi zprostředkované v poměru 1:1, neustálý chaos, strach a neviditelné zlo skryté v lesích, působilo to na mě jako modifikovaná verze Blair Witch Project, ovšem bohužel s reálným podkladem.
Poslední deníček (28)
2014
Křížová cesta, Pod kůži, Kalvárie, Leviathan, Kmen, Vlk z Wall Street, Vyšší moc, Borgman, Dva dny a jedna noc, Zmizelá, Chlapectví, Přežijí jen milenci, Cesta ven, Zimní spánek, Interstellar, Mommy, Pozice dítěte, Neznámý od jezera, Heli, Zázraky, Slepá, Nepřítel třídy, Zombeavers, Jauja, Listen Up Philip, Mr. Turner, While We Are Young, Realita, bílé noci poštáka..., Schmitke, Skrytá vada, Soud, Timbuktu, Selma, God Help The Girl, 22 Jump Street
Plán na květen:
Godzilla,
Dawn of the Planet of the Apes,
Hladová srdce,
Láska šílená,
Jauja,
Černé uhlí, tenký led,
Dobrou mámo,
Fénix,
Pride,
Skrytá vada,
Trip to Italy,
Zátah 2
Zázraky
Ve sklepě
Buzzard
Happy Christmas
Housebound
The Guest
Obvious Child
Strážci galaxie
Horse Money
Dálný východ:
Jaký otec, takový syn, Toulaví psi, Cesta na západ, Černé uhlí, tenký led, Mlha nad mořem
Blockbustery:
Na hraně zítřka, Lego, Úsvit planety opic, Godzilla
Seriály:
True Detective, Top of the lake, Malý Quinquin, Olive Kitteridge, The Knick
Prozatimní pomyslný TOP 25:
1. Insterstellar
2. Křížová cesta
3. Whiplash
4. Vyšší moc
5. Malý Quinquin
6. Dva dny, jedna noc
7. Zimní spánek
8. Mami
9. Birdman
10. Durak
11. 99 Homes
12. Hlasy
13. Hladová srdce
14. 22 Jump Street
15. Magická dívka
16. Polskie gówno
17. Leviathan
18. Kmen
19. Únos Michele Houellebecqua
20. Laggies
21. Rodinka Belierových
22. Calvary
23. Love Is Strange
24. Respire
25. Jauja
2013
Locke, Tom na farmě, Jin, Je těžké být bohem, Zátiší, Hrátky s peklem, Tore tančí, Sobecký obr, U konce světa, Bling Ring, Europa Report, Pole v Anglii, Všechny roztleskaváčky zemřou, Hodnota času, Stories We Tell, Hledání samoty, Short Term 12, U konce světa, Before Midnight, The Spectacular Now, Philomena, American Hustle, Apokalypsa v Hollywoodu, Sviňák, My jsme nejlepší, Starred Up, Palo Alto, Ida, Tale of Princess Kaguya, Manakamana, Moebius, Slaměný štít,
2012
Perverzní průvodce ideologií, Mekong Hotel, Wadjda, Cosmopolis, Až vyjde měsíc, Tabu,