Poslední recenze (174)
Chinaski: Každej ví kulový (2021)
Není to lehké sledovat, ale jsem moc rád, že šli všichni s pravdou ven, mohli se zúčastnit a vyjádřit všichni členové, kteří kapelou prošli. Z pohledu posluchače je hrozné zpětně zjistit, že velké hity a sláva byly za oponou doprovázeny peklem mezi členy. Na druhou stranu co dělat, když je atmosféra k nevydržení a koncertuje se ve dvou týmech ve dvou šatnách. V tomhle Malátnému rozumim. Mrzí mě ale, že hudební vrchol každé sestavy skončil rozpuštěním. Každopádně obdiv, že přes to všechno má každé z alb vysokou laťku a je plné velkých skladeb zahraničních parametrů.
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
Největší zrůda je člověk. Pokud máte rádi zvířata, tohle je větší nálož, než Titanic. Kdybych věděl o čem film je, asi bych si ho nikdy nepustil, ale jsem rád, že jsem ho viděl. Snad bude dvojka veselejší, protože tohle bylo hodně těžké jen sledovat. Musim vyzdvihnout i soundtrack složený z prvotřídních písní Vítr do plachet, Kometa a Protože to nevzdám. Mám chuť jít do útulku a změnit některému "Gumpovi" celý svět.
Tajný zákop (2023)
Asi jsem nikdy neviděl kratší film a ještě s tak hvězdným obsazením. No vidíš Kazmo, na 75% stačí i 44 vteřin :D