Poslední recenze (10)
Poltergeist (2015)
Celkem se mi to líbilo, ale něco bylo až moc přehnaný. Například ten strom, ten s Poltergeistem přece neměl co dělat. A taky zbytečně moc světelných a digitálních efektů.
Gympl (2007)
Prostě ze života no. Strasti studentů, učitelů i rodičů. Pěkná komedie, u které jsem se nejednou zasmála a Jiří Mádl to zahrál skvěle :)
Nezvratný osud 5 (2011)
Nápad, že můžou uniknout smrti tím, že zabijí někoho jiného a tak si vlastně vezmou jeho život, je opravdu super :) Jen mi přijde, že to není dotažené do konce. A konec mě celkem dostal. Zjistit, že se to všechno stalo ještě před Nezvratným osudem 1, hmmm :D Tak to asi vypadá, že už další díl nebude. Možná je to tak lepší :)