Oblíbené filmy (10)
Náhradníci (2000)
Láska, kterou mohu vidět kdykoliv, protože neomrzí a vždycky zvedne náladu!
Sedm (1995)
Zlatý film zlaté doby! Jen v 90. letech vznikali každoročně nezapomentelné hudební hity a neskutečné filmy s famozními herci. Sedm by klidně mohl být až sedmý nejlepší, ale pro mě je to jednička! Šílený vrah a rozličná dvojka detektivů, to mám moc rád! Jednoduše strhující, napínavý a briliantní!
Milionář z chatrče (2008)
Nejlepší pohádka současnosti! Kéž by jich bylo více..
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Ten nejryzejší příklad filmu, který člověk bud miluje nebo nenávidí. Já mohu jen dodat, že film je mojí nejoblíbenější komedií a vůbec nejlepším komickým představením Jima Carrey. Miluju!
Muž z Acapulca (1973)
Ryzí Belmondo v kultovním podání Boba Saint-Clare! Legenda!
Grandhotel Budapešť (2014)
Nádherný humor, nápaditý a poutavý příběh a po dlouhé době výborný Ralph Fiennes. Možná předčasně, přesto skutečně, asi nejlepší filmový zážitek roku 2014.
V jako Vendeta (2005)
Dokonalost! Jen se modlím, aby tato vskutku reálná budoucnost nenastala! V opačném případě budu věřit v někoho morálního a lidského, kdo nastolí nápravu stejně jako Guy Fawkes!
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Zpracovat dobře dobrodružné scifi není vůbec snadný úkol. Nikdo neví, co opravdu přijde, natož kdo ovládne svět svým produktem, službou, světem... Tohle se ale povedlo, budoucnost, které se dá věřit, a zároveń přinaší hravý a hluboký příběh bez zbytečných nánosů scénáristických úskoků. Klobouk dolů pane Spielberg, i po tě tech letech dáváte světu nesmírný přínos, za mě nejlepší film roku 2018.
Gladiátor (2000)
Vždycky zamrazí, když si Maximus sundá helmu a představí se.
Temný rytíř povstal (2012)
Vždycky jsem chtěl žít v Gothamu a mít po boku Alfreda a Luciuse Foxe!