Recenze (302)
Nekonečný ocas (2018)
Autori a KVIFF to možno poňali ako test trpezlivosti publika. V tom prípade im dlžím 5 hviezdičiek. Asi tretina kinosály driemala, tretina odišla a tretina sa zabávala na tom čo sa deje okolo nich skôr ako tým čo bolo na plátne. Tým čo sa to páčilo mi prosím napíšte pod vplyvom akého medikamentu ste vtedy boli, nazásobím sa.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
jedna navyse zo sentimentu no
Velký Gatsby (2013)
zaspal som
Interstellar (2014)
Tento film neprezije test casu.
Vedlejší účinky (2013)
Channingova životná rola ;)
Černý zabiják (2013)
Taký malý príbeh o tom ako idioti zarábajú na idiotoch na úkor kosatiek.
Velká nádhera (2013)
Ano, je to sice pekne natocene ale z takeho dobreho nametu by som cakal nieco ucelenejsie a lepsie vypointovane. Posobilo to roztriestne a prilis "artovo".
Frajer Luke (1967)
Pre mňa naivné a nudné. Zopár zaujimavých scén, inak utrpenie.
Ocelová pěst (2011)
127 minut ? Vazne ?
Drive (2011)
Surova artova lahodka.