Recenze (302)
Akta X (1993) (seriál)
Tento serial bol dobrý až na tolko že v neskošich seriach strácal inšpiráciu a musel sa inšpirovať samim sebou. 5* za to že tie neskoré serie proste ignorujem :)
Mechanický pomeranč (1971)
Ťažký, sadistický, erotický, veľmi anglický, preafektovaný a aj tak genialny. Kubrika doba nemohla pochopiť, dneska sa k jeho filmom vraciame a žasneme.
Amélie z Montmartru (2001)
Originalita kamery a réžie sa uprieť nedá ako ani sympatický výkon Audrey, avšak ako romantickú senzáciu, ako to hodnotia niektorí z uživateľov, to označiť nemôžem. Film postavený na nudnom pobehovaní a hľadaní takzvaných malývh zaujimavých vecí, ktoré si za normálnych okolností nevšímame ma celkovo moc nezaujal, ale možno som iba nemal náladu...
Království ohně (2002)
Keby som tento film nevidel v TV tak stopaz popreskakujem o tie duchaplné, drsne sa tváriace dialógy, hodinové pohľady a zostali by asi iba draci a titulky. A výprava ? Ta by zaslúžila popravu.
Zamilovaný Shakespeare (1998)
Silné a jemné ako drahá tequila. Herci sa navzájom ťahajú a vo filme nie je slabé miesto. Paltrow a Fiennes doslova hviezdia a príbeh plynie neskutočne svižne a hudba vás dostáva do stavu úplného uspokojenia.
Formule! (2001)
C-éčkovosť z tohoto počinu priam srší a zabával som sa akurát na úžasných efektoch zo štúdia Stupid and Son.
Simpsonovi ve filmu (2007)
S 5 hviezdičkami by som neváhal keby tento film vznikol po nejakej 5-6 serii serialu. Keď ale človek ako ja videl všetky série seriálu vtipy vyznievaju ošúchane. Tvorcovia sa snažia zaujať kontrastnejšou grafikou a hraju sa aj s tieňom a s najazdami kamerou ala Futurama. Čo sa tyka poňatia - určite je to krok vpred, rozvynutý príbeh dáva priestor na divákové zžitie s postavami a asi zámerne, práve kvôli ľuďom, ktorí videli len zopár častí seriálu. Nič originálne som v tom filme ale nezachytil. Pobavil som sa každopadne skvelo a film splnil očakávania. Btw ta reklama FOXu , aspoň u mňa, vyznela trapnejšie ako si tvorcovia mysleli.
Paříži, miluji Tě (2006)
Geniálne ! Odkaz na to, že kratučké jednoduché príbehy vedia vyvolat omnoho väčší dojem ako bombastické kinové hity. Stačí si zamilovať iba jednu časť a budete milovať celé dielo.
Smrt panen (1999)
Trošku absurdné, trošku hlúpe a trošku inteligentné. Zmeska, ktorú predostiera Sofia neohúri asi každého, máme tu superbabu, máme tu superchalana a máme tu super prísnych rodičov, zostavu, ktorú už dobre poznáme. Od klišé tento film delí úzka línia počnúc geniálnym Sofiinim citom pre hudbu a hlavne 'prekvapivým koncom'. Tromi * by som krivdil ale 80% to nie je.
Směr jih - Série 3 (1997) (série)
Seriál stavia na originálnom námete a celkovo vyznieva nenútene jednoducho a dôverihodne. Asi najlepšie rodinné krimi po retardovanom Monkovi :-)