Oblíbené filmy (10)
Annie Hallová (1977)
"Vždycky jsem chtěl patřit do klubu, který by mě nechtěl za člena. A to vystihuje můj vztah k ženám." Film, ve kterém si můžu odříkávat dialogy spolu s herci. Nepřekonatelná Diane Keaton.
Kmotr (1972)
Frida (2002)
Tři barvy: Modrá (1993)
Petrolejové lampy (1971)
Neměla jsem ráda Ivu Janžurovou. Tenhle film to změnil. Viděla jsem ho před několika lety, přesto si mnoho scén vybavuji naprosto přesně. Pro mě jeden z nejpůsobivějších snímků vůbec.
Jíst, pít, muž, žena (1994)
Pastva pro oči. Rodinné večeře jako způsob komunikace. Nepředvídatelná zápletka. Vaření v podání Sihung Lung mě naprosto uhranulo. Kdo nakonec zůstane sám ve starém rodinném domě?
Pelíšky (1999)
Invaze barbarů (2003)
Amadeus (1984)
Bio Ráj (1988)
Mimořádný dětský herecký výkon.