Recenze (29)
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Až tragédia. Pozrel som si to po 10 rokoch, keď tento rok sa blíži veľký návrat k SW. Tento film absolútne neobstojí skúškou času. Hrozné dialógy-hrozní herci. Aź mi to miestami pripadala ako paródia. Ale povedzme si s nadhľadom a ironický, nebola ešte doba inteligentných blockbusterov. Asi. Tak to môže zachrániť akcia alebo atmosféra? Kdeže. Akcia je sterilná, nudná, nedynamická a vlastne tým aj celá réžia. Lucas na to nemal. A mal to dať niekomu inému. Myslel som si to už dávno a teraz to tvrdil na plne ústa :D a to som fanúšik Star Wars a neviem sa dočkať nového filmu. Takže rýchlo si idem pustiť trailer a ignorovať bláznov, ktorí tomuto filmu dali 5 hviezd. U mňa 2 a 3/4-hlavne za koncovku.
Inherent Vice (2014)
Čo dodať? Paul Thomas Anderson je proste inde. Viac o tom hovorí recenzia na moviezone. Po treťom vzhliadnutí: tá neskutočná atmosféra. človek sa vracia k tomu filmu ako k The Master. PTA dokázal svojími poslednými troma filmami niečo neuveriteľné!
Ztraceni (2004) (seriál)
Videl som ten serial druhykrat. S tym, ze casti som pozeral po sebe skoro kazdy den. A uplne inak vnimam serial teraz ako ked skoncil v roku 2010. Pre porovnanie resume: rok 2010-prve dve serie som nedychal a tretia bola pre mna dostatocne dobra, ale nasledne tri som bol nespokojny a pozeral som to ,,zo zvyku,, resp. vysvetlenie zahad a v neposlednom rade, aby moj kolega spoluziak ma furt nenatahoval so spoilermi, kedze to videl vzdy o den skor. rok 2014-prve dve serie , nazor nezmenenny, ale s tym, ze urcite veci som si pamatal, tak som si uzival 3,4,5 seriu na rovnakej urovni ako tie prve dve a ta zmena mi prisla uz zaujimavejsia a sustredil som sa na ine veci (starneme vsetci). A ucenujem, presne co aj ini kolegovia v komentaroch, zmeny stylu a zanrov. Ale 6 seria mi pride zbytocne natahovana a ziadna cast resp. udalost (okrem poslednej epizody, ale to je samozrejme) nevycnieva. Lebo ked to prirovnam vzdy k nejakej inej serii, vzdy je tam NIECO na co si spomeniem, cim bola ta seria seriou. U 6tky to nefunguje bohuzial. Ale ako bolo na konci povedane. je to o ludoch a co sme prezili. A ja som s par ludmi prezival ten serial a hlavne som ho prezival s postavami. Dlhu dobu. :)
Mistr (2012)
Najlepší film 2012. nech to NAJLEPŠÍ znamená už čokoľvek. Anderson to proste vie a ako bolo niekoľkokrát spomínané on je Mistr! fok you, everybody. po 3 pozretí: spolu s TWBB najlepšie filmy, ktoré som doposiaľ videl! Geniálne!
Jen Bůh odpouští (2013)
zbožnujem ten film. práve preto, že je odpudivý, nedivácky, artový, násilný, štýlový, technický, tichý a ako báseň. (a to nemám rád básne in real life)...AppleCore má pravdu btw.! PS: ľudia ten film má dej a všetko okolo. to nik nevidí? PSS: dopĺňam, že to bol aj najlepší film 2013. (ak rátam Enemy do 2014)
Až na krev (2007)
Najdokonalejší film, aký som zatiaľ videl a takto si predstavujem, keď sa ma niekto opýta: ukáz mi poriadny film a nie artsračky!! (btw. ja mam rád artsračky)...a myslím, že sa na to používa slovo Masterpiece!
Frasier (1993) (seriál)
môj najmilší seriál! najmilejšî!
Gladiátor (2000)
preceňovaný film.
Blue Valentine: Milostný příběh (2010)
it's the f*cking truth. po druhom vzhliadnutí zvyšujem. už som dospelý...uz chápem. bohužial.
Sen budúcnosti (2011) (amatérský film)
ten ,,režisér,,, nemá súdnosť. jeho hanba. hanba hercov a dokonca aj hanba ZA. filmový team sa nám snaží povedať, že je to nezvyčajný film. áno, nezvyčajne zlý.