Recenze (57)
Rogue One: Star Wars Story (2016)
suverénne najlepší Star Wars naprieč filmami aj seriálmi
Byť zdravý je výhra (2021) (pořad)
Narcos - Descenso (2015) (epizoda)
Dokonalosť.
Watchmen - She Was Killed by Space Junk (2019) (epizoda)
Priam dokonalé uvedenie novej postavy do seriálu v kombinácii s ukážkovým rozprávaním príbehu. Hudba v seriáli "on point" - výber starých skladieb, ale predovšetkým OST od Trenta Reznora a Rossa Atticusa z NIN je pošušláníčko temné, ponuré a dystopické. Navyše Ironsove krátke príbehové vložky v každej epizóde smerujú k "veľkému stretu", presne tak, ako to robí Fincher v Mindhunterovi. A to je radosť sledovať.
Království nebeské (2005)
Director's cut je Opus Dei medzi historickými veľkofilmami.
Temný případ - Série 3 (2019) (série)
Škoda záverečných dvoch častí.
Westworld - Kiksuya (2018) (epizoda)
Po minulej nelogickej vyvražďovačke a absolútne najhorších špeciálnych jednotkách som trošku stratil náladu na seriál. Po ôsmej epizóde to už neplatí. Absolútne úžasná vec, ktorá by sa nestratila ani ako samostatný film s pár úpravami a dodatkami. Až na jednu výčitku (prečo si ho na konci len tak odviedla?) absolútna chuťovka a opiát.
Vikingové - Žert (2018) (epizoda)
Slasť
Hra o trůny - Drak a Vlk (2017) (epizoda)
DAKINGINDANORF
Duch ve stroji (2017)
Prekvapivo bez duše. Pozlátko v podobe prostredia je ok, ale po odkrytí je film prázdny, nevyvinutý. Škoda.