Recenze (32)
Ong bak 2: Pomsta (2008)
film neni na 4 hviezdy ani herecke vykony ale to co robi tony jaa je proste dobre
My děti ze stanice Zoo (1981)
najlepší film s drogovou tematikou
Křik černých vlků (1972)
niekedy by som miesto odpadu napisal skorej zvratok
Acid House (1998)
viac ako tri ale styri to neni
Panika v městečku (2002) (seriál)
veľký kruťák
Dexter (2006) (seriál)
proste numero uno
Farmář hledá ženu SK (2010) (pořad)
Hanba pre Turčiansky svätý Martin :(((
Návrat idiota (1999)
aj napriek tomu ze na konci mal monokel na opacnej strane ako dostal pecku
Modrý démon (2004)
videl som to spalacinkovany
Prasáci (2007)
jedna vdaka tomu ze to nemalo krásny hepiend