Oblíbené herečky (9)
Sladká Liv a milovaný Ingmar Bergman. Dvojica, ktorá patrí k sebe, neodlučiteľne a takisto do môjho srdca. Šepoty a výkriky, Persona, Hodina vlka a Hanba.
Natalie vie dať do každej postavy kúsok zo seba, zo svojho čara. Definitívne rozhodnutie, že patrí na prvé miesto, medzi moje najobľúbenejšie herečky, bolo po filme Čierna Labuť. Pripraviť sa na film s takou intezitou a tak kvalitný výkon podať vie málokto a obdivujem ju, lebo máloktorá z pôvodných kandidátiek by to podľa mňa tak dobre nezvládla. Moje obľúbené filmy s Natalie : Garden State, Closer, Black Swan, My Blueberry Nights, The Darjeeling Limited, The Other Boleyn Girl a Paris, I Love You.
Catherine Deneuve
Nejlepší filmy:
Persepolis (2007)
Tanec v temnotách (2000)
Final Cut - Dámy a pánové (2012) - a.z.
Jednoznačne za film Večný Svit Nepoškvrnenej Mysle! Môj najobľúbenejší film a hlavne vďaka postave Clementine. A vďaka Kate tá postava dostala obraz, aký si zaslúži. Okrem toho aj : Hľadanie Krajiny - Nekrajiny, Predčítač a Núdzový východ.
Scarlett Johansson
Nejlepší filmy:
Dokonalý trik (2006)
Avengers: Infinity War (2018)
Avengers: Endgame (2019)
Penélope Cruz
Nejlepší filmy:
Vše o mé matce (1999)
Kokain (2001)
Na dno vášně (1997)
Marija Šalajeva
Nejlepší filmy:
Mamy (2012)
Bez granic (2015)
Běsy (2014) (seriál)
Carey Mulligan
Nejlepší filmy:
Skylight (2014) (divadelní záznam)
Pýcha a předsudek (2005)
Drive (2011)
Michelle Williams
Nejlepší filmy:
Prokletý ostrov (2010)
Přednosta (2003)
Zkrocená hora (2005)