Poslední recenze (3)
Push (2009)
Dvě hvězdičky pro Dakotu... :-) :-D
Jumper (2008)
No... Občas jsem čekal, kdy vytáhne pro oživení světelný meč... :-D
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
3D nehodnotím, protože jsem nikdy nepochopil jeho valný smysl. každopádně film se mi líbil. Dynamika, zajimave dialogy, ktere někdy pokračovaly až v dalších scénách filmu... Dobrý film-na záchod bych od něj neutíkal. P.S.: Zajímalo by mě, kolik z vás s i počkalo či počká na záběr za titulkami, který je poměrně vtipný... :-)