Recenze (867)
Třináct dní (2000)
adrenalin
Záchranáři (1989) (seriál)
mě se to líbilo. seriál mého pubertálního věku mě dostával hlavně charismatem Sweeta (hrdisnký zachránce utápějící se ve své vlastní krizi jmenem posraný život). samozřejmě dnes by asi neobstál ale mělo to něco do sebe.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
není co dodat
Zelený svět (1996)
sakra chytl sem prasení .....
Zákon gangu (2002)
skvělí mekhi a harris ale jinak nuda.osobně tyhle syrové filmy z ghett a ganů mám rád, ale tohle mi nějak nesedlo. až příliš se tam řešil životní styl. podle mě tam není dostatečný tah na branku.
Zločinec (2008)
skěvlý film. takový upgrade "lock up" se Slyem. přímé, jednoduché, kontrastní (dozorce jackson ve vězení a v obchodě). konec trošku nebo spíš až příliš jel jak po másle. fajn zažitek. pěkná Laura a val kilmer vypadal uplně jak dude z big lebowski..
Smrtící léčba (1996)
hodně solidní doktořina
Junior (1994)
.. ......... .... ..................
Protiúder (2002)
klasická arnoldovština. klišé, velké svaly, drsné pohledy, nějaký ten výbuch a 100% pomsta
Země mrtvých (2005)
velice solidní AKČNÍ horor