Poslední recenze (116)
Le Roman de ma femme (2011)
V podstate veľmi jednoduchý, ale pôsobivý, atmosferický film, ktorý ťaží predovšetkým z hereckých výkonov. A tým myslím konkrétne čarovnú Léu Seydoux. Objektívne však musím povedať, že iné stránky filmu, zahŕňajúc réžiu a spol., sú celkom priemerné, a príbeh predvídateľný...lenže ja objetívna nie som a tak film hodnotím na 4* :D. Čiže ak neviete čo s večerom a ste fanúšikom francúzskych filmov a pohľadu Léi Seydoux, tak choďte do toho.
Nebojácný Frank (1967)
Nebudeme si klamať, je to strašná kravina, ktorá ma svojou demenciou neprestala prekvapovať celých 40 minút, ktoré som vydržala pozerať, inak by mi umreli všetky mozgové bunky. Ale! Boli to 60te roky a divné veci sa proste stávali. Plus Jon Voight bol zamlady fešák.
Bytosti (1966)
Divný film. Rada by som poskytla sofistikovanejší pohľad, ale divný je asi najvýstižnejšie slovo, ktoré ma napadá. Nápad je veľmi zaujímavý, vizuálna stránka vynikajúca, i inšpirácia Bergmanom je zjavná, no postavy mi neprišli dostatočne príťažlivé na to, aby som sa zaujímala, čo sa s nimi nakoniec stane. Som si vedomá, že mnoho vecí a symbolov mi uniklo ale *mierny spoiler* nevyužitá nemá krásna Catherine, v každom zábere meniaca sa Piccoliho jazva, a ten záver, mi nedovolia dať viac ako 3*.