Oblíbené filmy (10)
Společnost mrtvých básníků (1989)
Absolutní srdcovka.
Moulin Rouge (2001)
Temný rytíř (2008)
Pokání (2007)
Absolvent (1967)
Dobrý Will Hunting (1997)
Bournův mýtus (2004)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
12 opic (1995)
Zasloužil bych si facku, že jsem shlédnutí tohoto skvostu tak dlouho odkládal. Těžko hledám slova, je to prostě famózní, nadčasové, skvěle obsazené, zahrané a zrežírované. Jeden z nejlepších (sci-fi) filmů všech dob.