Poslední recenze (116)
Únos vlaku 1 2 3 (2009)
washingtonovi som jeho rolu neveril...nesedel mi v tom,naopak travolta mi sedel viac nez dost, asi to zhrabol aj za neho...film celkom rychlo utecie, aj ked je tam par scen ktore byt nemuseli...ale..je to len film...vaham medzi 4 a 3 hviezdickami...asi si to v blizkej buducnosti pozriem znovu, s odstupom casu...
Božský Evan (2007)
tak na jedno pozretie...trosku z ineho sudku ako bruce...ale celkom fajn, az na to ze ti nie je ani tak komedia...taky rodinny film by som to ja nazval :)
Kráčející skála 3: Spravedlnost (2007)
jedna hviezdicka za pomerne dobry dej...ostatne vsetko posrala kamera...neustale priblizovanie oddialovanie, strihanie, zablesk, rozmazanie, priblizenie priblizenie strih oddialenie priblizenie...bavi vas to citat? nie, ani mna to nebavilo pozerat a dost mi to tam liezlo na nervy...ano, v niektorych scenach by to bolo fajn...ale v kazdej? ostatne mi nevadilo az tak...aaaa este dialogy sa snazili byt - drsno/vtipne..ked to natocia znovu, bez prepriblizenych scen, potom zacnem uvazovat o dalsej hivezdicke...