Oblíbené filmy (10)
Pink Floyd: The Wall (1982)
Bez váhania osobná TOP snímka. Po všetkých stránkach. Skvelá téma, hudba, výkony, réžia, dej, ktorý plynie... Ozaj ako dlho, sekundu, deň, rok? Ako fanda by som vyčítal jedine absenciu skladby Hey, You...
Zbojník Jurko (1976)
Sláva (1980)
Rok ďábla (2002)
Tanec v temnotách (2000)
Forrest Gump (1994)
Fil určite patrí k tým najlepším. Dokonalé dielo neexistuje, takže má svoje chybičky krásy. Dlhá a natiahnutý záver, didaktické posolstvo. Je to nič oproti krásnym a silným zážitkom z jednotlivých etáp zo života Foresta Gumpa. Hudobnou témou počínajúc a lietajúcim pierkom končiac. Jeden z filmových archetypov. Ak raz niekto v inom filme požije obmenu frázy "Run, Forrest run" je jasné komu vzdáva hold.
Let číslo 93 (2006)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Návrat do budoucnosti (1985)
Pieseň o sivom holubovi (1961)
Bezpochyby najlepší slovenský film. Metaforickosť poínt jednotlivých poviedok je úžasná, herecké výkony veku primerané, slovenská príroda úchvatná, Machata ako nacistický učiteľ marzivý. Mrazivých momentov je viacero: strieľanie na učiteľa - zbeha, koledovanie v poviedke Vianočný dar, výbeh na mínové pole krátko po vojne. Film patrí k povinnej výbave každého diváka.