Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Za prvních jednadvacet sezón.
Skins (2007)
Skvělá hudba, skvělí herci, perfektní scénář a koncert Crystal Castles. Jen by mě zajímalo, kde našli tolik lidí s nosem nahoru... Za ty dva poslední totálně ulítlé díly si Skins zaslouží bodové absolutorium, hlavně za posledních pět minut. A nejlepší na tom všem je, že druhá sezóna v nastaveném tempu vesele pokračuje. Život dojebané anglické mládeže, tak skvělý a tak posraný. Tak je to správně. A Adam Sandler je sladký, když ztišíš jeho hlas. Dokonalé. Nepamatuju si, kdy mě naposled něco tak emocionálně rozdrtilo. Napoprvé, napodruhé, pokaždé. But it’s all over... It’s all over. O tragédii 3 sezóny decentně pomlčím, čtvrtá se až do sedmého dílu jevila ok.
Firefly (2002)
Nejvíc ze všeho Firefly připomíná hranou verzi Cowboye Bebopa. Ačkoliv je trochu jiná, kvalitativně přinejmenším srovnatelná. A když vezmeme v potaz, že CB je geniální... Škoda jen, že to všechno skončilo po 14 dílech.
Šílenci z Manhattanu (2007)
Story Matters Here
Californication (2007)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998)
Lovci duchů (2005)
s3e12 - Jus In Bello definitivě zvrátila na pět hvězd a Supernatural se stává jedním z nejlepších hororových seriálů... Narozdíl od Tales from the Crypt kvalita jednotlivých dílů nijak výrazně nekolísá a narozdíl od Buffy zatím nemá sezónu, na kterou by se nedalo dívat. Kepp it up...
Invaze (2005)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Důkaz, že i bez podlézavých clifhangerů, vybuchujících aut a zběsilých přestřelek jde udělat kvalitní seriál. Po pár dílech si člověk zvykne na pomalejší tempo, hrdiny si zamiluje a jeho následující dny u televize jsou zpečetěny. Prostě jen dokonale napsaná krimi gangsterka s extrémě pomalými rozjezdy.