Recenze (642)
Top Gun: Maverick (2022)
Za mě jeden z nejlepších filmů posledních let, musim říct i obrovský překvapení. Shlédnuto už třikrát a pořád lepší a lepší.
Oppenheimer (2023)
Shlédnuto v kině, musím říct, že tenhle film je bomba! Ostatně, co jiného napsat. Jen na můj vkus málo akce, ale skvělý dialogy, napětí, vývoj postavy, hudba.
Avatar: The Way of Water (2022)
V kině s přítelkyní, krásně vybarvená animačně příroda. Dějově opět slabší, ale prostota v tomhle případě se dala očekávat. Tenhle film jedině v kině.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Fantastickej serial, Dne 20.3. 2022 dokoukane finále! Velká jízda a paráda, díky! :)
Vlastníci (2019)
Velká očekávání, velká zklamání.
Top Gun (1986)
Někdo do letectva USA?
The Punisher (2017) (seriál)
Po šesti dílech mě ten seriál začíná docela nudit, dojedu sérii a uvidim. Ale to si radši pustim porno když už.
Sorjonen (2016) (seriál)
Tenhle seriál mě kupodivu hodně chytnul. Musim přiznat, že změna od amerických lokalit do finsko-ruského prostředí je super. Hold i ve Skandinávii umí. Učesanej seriál. Byly tam i nudnější pasáže, proto 4 hvězdy. 1. série - 85
Příliš osobní známost (2020)
Lidi, neserte se s tím hodnocením, všichni víme jaká to byla nudná sračka. Sem rád, že nechodim moc do kina, protože co se teď točí za filmy, je hrůza. Make czech movies great again. Sorry, trochu sem se unes, ale tenhle film si radši nezapínejte. Dík:)
Joker (2019)
No Love Story thats true story!:)