Poslední recenze (40)
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
nuda, nuda... nuda .... pre mňa obovské sklamanie možno aj najväčšie v tomto roku
Interstellar (2014)
po dlhom čase konečne späť na ČSFD a som rád že môj prvý komentár bude smerovať na tento film, ktorý ma ako jediný donútil ísť naň do kina 2-krát.... pre mňa úžasný, úžasný filmový zážitok .... porovnávať to s Kubrickovou Odysseou? to je hlúposť!!!!(Kubrick bol génius a vizionár)... ale je jasné že sa ňou Nolan jemne inšpiroval, ale to je tak všetko ..... hlavné čo urobil je, že prekročil svoj tieň.... na Interstellarovi nevidno známky jeho rannej tvorby či už sa to týka rozprávania príbehu alebo vizuálnej stránky filmu(zmena hlavného kameramana k tomu dopomohla) ... film roku ? scéna roku? soundtrack roku? ... minimálne toto všetko pre mňa Interstellar je ....Nolan je ge.... !!!!!(verim že príde v jeho podaní taký film po ktorom to budem môcť s čistím svedomím doplniť celé :) )
Dexter (2006) (seriál)
Tak ako toto som nečakal. Tak dlho som sa mu vyhýbal a ani neviem prečo som tak robil. V nedeľu som ho nejakým zázrakom zapol v TV a poviem vám stal som sa závyslím. Je to dokonalosť prvého stupňa.