Oblíbené filmy (10)
Hořký měsíc (1992)
Polanskiho nejlepší kus.
Nebezpečná známost (2005)
Dokonalost !
Sekretářka (2002)
Víc takových pro tento svět.
Spalující touha (1999)
Žádný komentář není hoden obsahu filmu.
Poslední tango v Paříži (1972)
Paříží nasmrádlý film byl kvůli otevřeným scénám v několika zemích zakázán. Francouzi na něj stáli fronty a na projekce jezdili i Španělé, v jejichž zemi byl snímek cenzurován. Některé scény byly vystříhány i v Británii. I přesto získal dvě nominace na Oscara, zatímco v takovém Chile byl film zakázaný skoro třicet let.
Posedlost (1981)
Zulawski je blázen a nutí ženy dělat divné věci.
Sám proti všem (1998)
Obyčejný 50-ti letý chlápek, takový kterého potkáte ráno v autobuse. Co je na tom zajímavého ? Uplně všechno. 100% devastující film - doporučuji !!!
Sex a Lucía (2001)
Satan (2006)
Vše je tajemné, podivné. Postavy nepříjemné, hnusné, špinavé, podivínské nebo dementní (až na jednu krásnou vyjímku). Závěr nám toho také moc neprozradí. Někomu se na to může koukat špatně, ale mě tohle prostě baví.
Modrý samet (1986)
Jedna z těch smysluplnějších Lynchovin.