Poslední recenze (161)
Laputa: Nebeský zámek (1986)
Film mě o svých kvalitách přesvědčil i po druhém shlédnutí. Hned po Mononoke hime je pro mě Laputa nejlepší animák od Miyazakiho. Výborná animace, hudební doprovod, scénář, to hlavně dělá Laputu výborným filmem. Nemám co vytknout. Někdy bych to chtěl vidět na velkém plátně, jako ostatně všechny Miyazakiho filmy. Hodnocení 95%.
Osvícení (1980)
Po druhém zhlédnutí o jednu hvězdu snižuji hodnocení. Hlavně proto, že jsem nedávno četl knihu, takže jsem byl na podruhé ovlivněn předlohou, která nad filmem vítězí na plné čáře. Ale i tak jde o velice vydařené filmové zpracování podle knihy od S. Kinga. Budu se muset ještě časem podívat na druhé filmové zpracování, které by prý mělo být věrnější předloze. Hodnocení 85%.
Madagaskar 3 (2012)
Tak takovou jízdu jsem po druhém díle opravdu nečekal. Film si skoro po celou dobu drží výborné tempo a zábavnost. Z mého pohledu dokonce překonal i výbornou jedničku. K plnému hodnocení chybělo opravdu málo. Zatím nejlepší animáč roku 2012. Hodnocení 85%.