Poslední recenze (67)
Joker (2019)
Taxi Driver for normies. Kromě geniálního Joaquina Phoenixe ve mně film nezanechal téměř nic.
Iracionální muž (2015)
Zatím asi nejvíc underrated film od Woodyho. Otevřel jsem ČSFD a přišla čirá nasranost z tak nízkého hodnocení. Nebudu psát proč. Mám pocit, že bych to ani nedokázal v pár řádcích shrnout. Jen mě mrzí, že to třeba odradí spoustu lidí. Pro ty, kteří váhají - Máte rádi Dostojevského? Jestli je odpověď ano, tak už prosím neváhejte.
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Nejstylovější film ever a zároveň vyznání lásky Samuraji od Melvilla. Nikdy bych nevěřil, že kombinace hiphopové kultury, černého samotářského samuraje a taliánských páprdů může tak neskutečně šlapat. Filmová magie, kterou bych mohl vidět stokrát a pokaždé bych v tom našel něco nového. Definice swagu.