Poslední recenze (426)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Pietro Maximoff!!!!!!!! (omlouvám se za svůj výkřik do tmy O_O )
Transformers: Zánik (2014)
Cool! První půlka byla sice docela utahaná, ale pak se to slušně rozjelo :). Jasně, blbina jako předchozí díly, ale aspoň zábavná. Mark Wahlberg mě přišel rozhodně jako lepší volba než Shia, Bumblebee cute jako vždycky, transformerští dinosauři nice, ikdyž trochu přtažení za vlasy a Stanley Tucci byl boží! :D Nezklamalo mě to :)
Troja (2004)
Nechápu sama sebe že jsem se tomu filmu leta vyhýbala..luxus!! Pochod padesáti tisíc řeků k branám Troje byl vskutku.. impozantní. Luxusní řežba, zírala jsem, oči dokořán a zatajenej dech! Plus teda to že Hector vypadal líp než Achilles mi trochu působilo problém na čí straně vlastně být.. nedalo se rozhodnout. Tři hodiny utekly jako voda a ta poslední, uh.. feelings O_O" Užasnej film, určitě dám někdy znova :). Jediná věc, co mě trochu zklamala... kde se flákali bohové? :)