Oblíbené filmy (10)
Žít po svém (2005)
ŽÍT PO SVÉM je filmem z nádherného prostředí vyprávějící obyčejný příběh neobyčejným způsobem. Sblížení se zatrpklého starého muže se svoji snachou je popisováno velmi poutavým způsobem a doprovázeno (alespoň podle mě) velmi silnými dialogy. Málokdy se ve filmu objeví tolik silných dialogů, které ale rozhodně nepůsobí nepřirozeně. Z hereckých výkonů mě nejvíce přesvědčil Robert Redford, který je v české verzi i velmi výborně nadabován...
Walk the Line (2005)
I když jsem to jméno někdy slyšel, tak do shlédnutí filmu, jsem pořádně nevěděl, kdo to je Johny Cash (stejně, jako jsem neznal Raye Charlese) - byl jsem hudební nevzdělanec. Film jsem viděl poprvé v kině a hned potom jsem se moc těšil, až budu mít DVD s filmem. Žádný film jsem asi zatím něviděl tolikrát, jako Walk The Line. Phoenixe jsem do té doby, stejně jako Reese Witherspoon, nějak moc jako herce neregistroval. Samozřejmě jsem si ho pamatoval z Gladiátora, ale výkon, který předvedl ve filmu mě dostal - už jen to, jak skvěle zpívá. R. Witherspoon je sice velmi krásná a její výkon je také velmi dobrý, ale už jen za herecký a pěvecký koncert Phoenixe, dávám jasných 5 hvězdiček.
Píseň lásky samotářky (2004)
I když se ze začátku může zdát, že jde o film, který vypráví osudy povalečů a ochlastů, brzy se z tohoto snímku vyklube vynikající dílo. U spousty filmů mám pocit, že už jsem aspoň jejich nějaké pasáže viděl, ale tento film je výjimečný a hned napoprvé mě dostal. I kdyby film vyprávěl jen osudy ochlastů a povalečů, byl by díky hereckým výkonům výjimečný. Příběh, který film vypráví, se odehrává v okouzlující atmosféře a to mu dodává na přitažlivosti. Nemám nic, co bych tomuto filmu vytknul.