Recenze (831)
Shazam! (2019)
Lepší než Captain Marvel. Feel good film.
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Priserna nuda, nulovy pribeh, bez humoru.
Pád anděla (2019)
Lepší než Rambo 5...ale to je snad i tříska pod nehtem!!
Hráči se smrtí (2017)
Kratil bych deset min, jinak to je ok pitomina, i puvodni film. Nekolikrat jsem se fajn lekl. Verdikt: sobotnich 60%
Sezn@mka (2016)
Videl jsem horsi dno! Ale vic jak dvacet dat fakt nejde.
Rambo: Poslední krev (2019)
Nekoukatelna sracka, sorry jako!!
Sestra (2018)
Kravina a nuda!!!
Joker (2019)
Nelogicky scenar, opalujici se porad stejne sceny, nuda kam se podivas!! Nevim proc to stalo 55 mil ( asi RDN ), fakt obri zklamani!! Ano herecke vykony ok, ale nic extra, tohle je fakt milionkrat videne tema bez imovace!! Jedine co se mi libilo, kamera!! Verdikt: 40%
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Ale jo, 80% je možná moc, 60% je málo, takže neco mezi. Verdikt 70%. Už se tesim na dvojku:).
Slunovrat (2019)
Příšerná nuda a 1000x viděna zápletka. Jako celek nekoukatelne pro me, pár scén atmosféru ma to je jasny, postavy se chovají ale jako dementi. Vesnice od MS me bavila mnohem více. Pointa je ve filmu nulová a hlavně citelně predvidatelna. A gradace napětí? Nic takovýho jsem nepocitoval. Verdikt: odpad