Recenze (172)
Sabotáž (2014)
Vedel som, že David Ayer nesklame. David je pán keď dokáže natočiť celkom kvalitný film aj so Schwarzeneggrom (nič zlom). Vsuvka na záver s westernovským duchom trochu komická, ale nevadí. Teším sa na Fury.
Nepřítel (2013)
Arachnofobici pozor! Film vlečúci sa po celý čas ultrapomalým tempom na psychológických myšlienkach hlavnej postavy (v tomto prípade dvoch hlavných postáv). Strnulá atmosféra po celý čas miestami nudí.
Zpátky ve hře (2012)
Takto sa rodia hviezdy, priamo z ulice, len ich treba objaviť! Tak trochu rozprávkový príbeh z basebalového prostredia, ale pre mňa celkom zaujímavý, aj vďaka hereckému obsadeniu. Obdivuhodné, že Clint točí aj v tokomto veku. Príjemná nedeľná športová oddychovka.
Útok na Bílý dům (2013)
Ptákovina, ale vo veľkom štýle. Emmerichové filmy mám celkom rád, takže si to niekedy pozriem určite znovu, ale nemôžem dať za takú ''stupiditu'' viac ako 3 hviezdy, vážne nie.
Přísně tajné prázdniny (1991)
Mám osobnú slabosť pre tento film.
Pád Bílého domu (2013)
Pozeral som to v autosbuse smerom z NYC do Washingtonu, takže keď som potom stál pri Capitole moja hlava bola vkuse v strehu. Washington je naozaj krásne mesto, Lincoln Memorial, World War II Memorial, White House, Smithsonian National Air and Space Museum (mimochodom vstup je úplne zadarmo), Washington Monument atď atď, a bola to naozaj nádhera tam byť. Ó jasné, film je ináč nič moc :D
Wolf Creek 2 (2013)
Prečo nepodporiť menej známy krvák z Austálie, ktorý už nemožno brať ako nejaké B-čko. Kvalitne natočené pokračovanie o zabijákovi, ktorý neznáša turistov má bavilo po celých 106 minút. Scéna s klokanmi čistá vražda :D ... a ten kvíz z austrálskej histórie tiež za jedna. Tento film sa skrátka podaril.
Batman a Robin (1997)
Tak toto je moc. Riadny cirkus.
Vyvrženci pekla (2005)
Texaský retro masaker!
Armageddon (1998)
Nezabudnuteľná zostava, nezabudnuteľný Bruce Willis, nezabudnuteľný film. Moje prvé naozaj veľké nezabudbuteľné mega sci-fi. Že to už trochu preháňam? Vôbec nie!