Reklama

Reklama

Gus Lobel byl po desetiletí jedním z nejlepších hledačů baseballových talentů, avšak přes veškerou snahu cítí, že stárne. Vedení Atlanty Braves začíná zpochybňovat jeho úsudek. Musí jim dokázat, že je schopen přizpůsobit se novým technologiím ve výběru talentů a oťuknout nového pálkaře Boa. Jedinou osobou, která by Gusovi v krizovém období mohla pomoct, je jeho dcera Mickey. Tato nadějná právnička dá v sázku vlastní kariéru, aby zachránila otcovu existenci. Přes Gusův nesouhlas se Mickey k němu připojí na jeho poslední scoutské cestě po Severní Karolíně. Dívka zjišťuje, že její otec na dálku moc dobře nevidí. A tak se alespoň na chvíli stane jeho očima. Při sledování Boa Gus používá nejen Mickeyiny oči, ale také svůj sluch a zjistí, že Bo je sice nadějný a dobrý hráč, ale nedokáže odpálit točený nadhoz, a tak svému týmu doporučí Boa nekupovat... (TV Nova)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (373)

Pilda17 

všechny recenze uživatele

Pokud jste viděli J.Edgar, tak je to slabý odvárek. Kvalitní scénář a kvalitní režie, což jsem nechápal, první film Roberta Lorenza a hned taková nálož? Přemýšlel jsem nad tím a nemohu si pomoc, ale rysy Clinta Eastwooda jsou značně viditelné a je jasné, kdo mu trošku pomohl. Velmi překvapilo, že Clint měl velkou roli, protože jsem čekal spíše lákadlo na jeho jméno. Pokud máte rádi Clinta a jeho tvorbu, tak zaručeně nebudete zklamáni. Clint dostal roli, ve které jeho výkon převyšuje všechny ostatní a on Trouble with the Curve zvedá daleko výš. Teprve druhá projekce rozhodne jestli půjdu výš a nebo zůstanu na krásných a silných 4*.. 8/10 = 87% ()

Riddick77 

všechny recenze uživatele

"What do you say now, jackass? That's known as trouble with the curve." Debutant na režisérském postu Robert Lorenz odkoukal od herecké a režisérské legendy vše, co jen mohl, a díky tomu (a nepopiratelnému talentu) je jeho prvotina absolutní peckou, v níž kraluje s grácií sobě vlastní stále charismatický "drsný Harry". Dramatická linka funguje na výbornou a nutno přiznat kredit především Amy Adams (budu do konce života děkovat Bohu, že Sandra Bullock vycouvala), jež opětovně potvrzuje, že mnoho talentovanějších hereček momentálně po Hollywoodu neběhá. Příběh o životních křivdách, nikdy nevyrčených doznáních, stárnutí, lpění na osvědčených postupech, modernizaci (tradicionalisté zde vítězí na plné čáře), lásce v mnoha podobách je dalším příkladem totálního selhání českých distributorů, poněvadž životem viditelně poznamený obličej Clinta Eastwooda by se na plátně pořád vyjímal náramně. Zvláště, když má oporu v nadstandardním, nepodbízivém, možná trošku jednoduchém (schematickém), leč naprosto pohodovém scénáři, šikovném režisérovi a kvalitních hereckých výkonech. Bavil jsem se královsky, tudíž se nebojím hodnocení pořádně "vokouřit". No jo no, vždycky jsem měl pro eastwoodovky slabost. 9/10! P.S.: Timberlake v další odlehčené roli znovu zcela v pohodě, až ho skoro záčínám mít jako herce rád ;-) ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele

Mnohokrát se mu jako asistent režie díval přes rameno, aby viděl, jak vypadá práce filmové legendy. Nyní ho postavil před kameru, aby ho (podle mnohých jazyků a snad i Mistra samotného) diváci mohli už prý skutečně naposledy obdivovat. Debutující Robert Lorenz režíruje Clinta Eastwooda, který mu to výrazně usnadňuje. Jeho postava je znovu prototypem zahořklého a protivného hrdiny. Věkem ošlehaná tvář, tradiční škleby a vyšeptalý hlas podporují úsporný herecký výkon, kterým dává jasně najevo, že se už dávno nemusí lopotit s grimasami tvrdého chlápka jako za mlada. Za onou vnější jednoduchostí se pak ukrývá poměrně složitý portrét zapšklého dědka, který nedokáže hovořit s jediným potomkem. Příběh tak nenabízí pouze sportovní souboj na několika liniích o nadějného pálkaře před blížícím se draftem. Scenárista buduje nenápadně vygradovaný dramatický oblouk a předkládá nespočet neodolatelných suchých hlášek, které z Eastwoodových úst tak rádi slýcháváme. Lorenz po vzoru svého mentora ví, které momenty podtrhnout, ve zkratce dokáže vypíchnout podstatu charakterů svých postav. Vypráví pozvolně a soustředěně. A hezky postaru. Nelze však samozřejmě opomenout ani místa plná klišé, šťastných náhod a setkání, která vždy dopadnou ryze americky (nejvíc asi vyčnívá neznámý nadhazovač, který zesměšní namyšleného pálkaře). Na Evropana zdaleka nedolehne ani opojení americkým národním sportem, kdy lidé na potkání sypou z rukávu baseballové statistiky a soutěží, kdo vlastně dal v pětasedmdesátém v rozhodujícím zápase sezony homerun. Osobně to netuším, ale vím, že mi tenhle kousek i přes pořádnou vypočítavost sedl!! ()

nash. 

všechny recenze uživatele

Zahořklý protiva chrlící jednu suchou přesně mířenou hlášku za druhou a navíc v podání Clinta, který takovou postavu dokáže střihnout stejně dokonale jako kdysi pistolníky. S přehledem přitom táhne celý film, protože Amy Adams, přestože ji mám v oblibě, ani fádní Justin, to nezvládají. Hořký příběh o stáří, dávných křivdách a chybách , o tom, jak obtížně se některé věci říkají a urovnávají, ale také o nenahraditelných zkušenostech, které žádný mladým sebevědomým frajírkům nedokáže nahradit seberychlejší připojení k internetu ani zbrusu nový soft. Pomalu plynoucí, nesené kupředu úspornými hereckými výkony, a zdaleka ne tak ploché a nezáživné jak by se snad mohlo na první pohled zdát. Hořké a přece pozitivní, , syrové a přesto pohodové s lehce pohádkovým oparem, natočené způsobem, ze kterého doslova dýchají staré dobré filmové časy. Takže pane Eastwoode, opět, potěšení je na mé straně. ()

ClintEastwood 

všechny recenze uživatele

Je toho víc, co bych chtěl k tomuto filmu říct, ale nevím, kde začít. Tak to vezmu hezky popořadě. Jsem moc rád, že se Clint Eastwood rozhodl ještě jednou vrátit před kameru, protože ať už byl snímek Gran Torino jakkoli famózní a dechberoucí, je dobře, že tato legenda stříbrného plátna odejde do filmového důchodu jinak, než v přesně padnoucím obleku a v pohodlné rakvi. Zpátky ve hře, je film, který i přes svá vážnější témata pohladí po duši a je to tak trochu návrat ke klasickým Eastwoodovkám ze 70. a 80. let. Robert Lorenz určitě pobral spoustu talentu, ale je vidět, že ho v některých scénách vedla ruka Clinta Eastwooda, protože jeho styl režírování se nezapře. Navíc, Clint se na filmu podílel i jako producent a už v úvodních titulcích mě uklidnila informace, že snímek je z dílny studia Malpaso. Prostě Eastwoodova tradiční sestava (střihač Joel Cox, kameraman Tom Stern atd.), jen bez hlavní hvězdy v režisérském křesle. K filmu. Pohoda, klídek, spousta skvělých hlášek, které trousí veterán Gus (Eastwood), jenž není schopen zacházet s moderní technikou a věří svému starému, proklatému nosu. Je to poloslepý vyhledávač talentů, který dá na svou intuici a ještě jednou chce zažít pocit morálního (?) vítězství a do toho všeho se možná usmíří se svou dcerou Mickey. Tu hraje Amy Adams a je jedním slovem prvotřídní. Plus sympaťák Timberlake, charakter Goodman a také Robert Patrick. Ve filmu se opět mihne i Eastwood Jr. - Scott. Ten by jednou mohl vykročit v otcových šlépějích, protože talent určitě má. Není to dokonalý film, má i svá hlušší místa a pár klišé, ale vnímavý divák si přijde na své. Eastwood zde ukáže v plné nahotě své zdravotní indispozice, jimiž ve filmu trpí a proto snímek vypadá tak reálně. Je skvělé ho ještě jednou vidět klít a dokonce v baru vystartuje na o čtyřicet let mladšího týpka. Prostě je to pořád ten málomluvný, ale i vtipný mrzout, jakého tak dobře známe. Stejně jako například v MDB či GT, si jeho postava nese v duši tíživé trauma z minulosti, se kterým se stále nemůže vyrovnat. Je to spíš na tři a půl hvězdy, ale za Clinta a jeho odvahu ještě jednou se postavit před kameru, zaokrouhluji s klidným srdcem nahoru a zvedám palec. Děkuji, pane Eastwoode. ()

Galerie (62)

Zajímavosti (12)

  • V USA sa vysokoškolské ligy hrajú na 7 inningov. Vo filme sa však hrajú rovnako ako zápasy profesionálov na 9 inningov. (toi-toi)
  • Pieseň, ktorej slova vo filme recituje Gus (Clint Eastwood) a neskôr i Mickey (Amy Adams), je song "You are my Sunshine" od Johnnyho Casha. (toi-toi)
  • Od roku 1993 jde o první film, ve kterém se Clint Eastwood objevil a současně jej nerežíroval. (ClintEastwood)

Související novinky

Zrodila se hvězda: Eastwood, Beyoncé... Cruise?

Zrodila se hvězda: Eastwood, Beyoncé... Cruise?

11.03.2012

Podivuhodnější kombinaci jmen aby člověk pohledal. Tenhle projekt je ale podivný už od samotného začátku. Clint Eastwood i přes nepříliš dobře přijaté poslední filmy nepolevuje v tvůrčím tempu. Právě… (více)

Reklama

Reklama