Recenze (303)
Thor (2011)
Vůbec nebudu mluvit o tom, že jsem to viděl s dabingem, a že Bonton film chce teď všechny filmy do kin dávat s dabingem, kam jsme se to dostali, když všichni spíš poslední dobou prosazujou originální znění. No nevadí... Teď k filmu, kvůli němu jsme se tu sešli, ne? Nebo jsme se tu sešli, protože jsme za trest byli posláni na zem? Takhle překopat vikingské náboženství? Fantazie nezná hranic. K hodnocení, hezké efekty (ty jsou, ale teď všude), celkem fajn plynoucí příběh, ale to ostatní? Herci, nudní... Akce? Mlátička, pěst sem, pěst tam, copak já s ní udělám? No prostě něco tomu chybělo, abych se akcí zaryl do sedačky a po celých 114 minut ani nemrkl, spousta upovídaných nudných scén o ničem... 50%
Vrána (1994)
Ani nevim, co se mi na tomto filmu líbí, ale svojí atmosférou si mě vždycky získá, ať se na něj podívám kolikrát chci... Charisma Brendona Leeho vždy vystoupí z obrazovky a spolkne mě, z něho si určitě vzal Heath Ledger inspiraci na svého Jokera v Batmanovi. Jinak hudbu k tomuto filmu mam rád, i když nejsem fanouškem rocku, metalu atd. tahle hudba mě baví. A příběh je prostě skvělý. 95%
Zamilovaný Shakespeare (1998)
Shakespeare je žena? Ne, moment, to nebyla ta správná myšlenka filmu. Tak jak to jen bylo vlastně? Film bych přiřadil k těm náctiletým komediím, jako 10 důvodů proč tě nenávidím a Taková normalní holka... No, akorát zde se to odehrává v mnohem jinačí době, v době, která je symtičtější i těm starším, i když vlastně o žádné reálie vůbec nejde, Shakespeare jenom prožívá své díla ve svém životě... Asi bych hlavně doporučil studentům na střední škole, když mají anglickou literatůru. 75 %
Choneungryeokja (2010)
Tak tady to konec zazdil jak nikdy... Film bez žádného vysvětlování, ale s celkem fajn nápadem a akcí, proto ty tři hvězdy alespoň, ale mohli se trosku dopídit, proč vlastně mají tyhle schopnosti a jsou jen dva... Jestli to jsou zase nějaké ty protipóly. když máš zlo, musíš mít i dobro atd. No 45%, ale jak říkají učitelé s přivřeným okem...
Ima, ai ni jukimasu (2004)
Kdo řekl, že smrtí všechno končí neměl pravdu, tady to vše začíná. Voda znamená život a déšť je voda, která jeden ztracený život znovu přivedla. O tom, že smrt prostě k životu patří a může nás potkat v jakémkoliv věku a kolik toho dá i vezme. 80%
Million Dollar Baby (2004)
Film mne nenadchnul, nemělo to v sobě nic, pro co bych vypláznul jazyk a olizoval obrazovku, abych spolknul každé slovo, které je vyřknuto... Samozřejmě řeší to tu těžkou otázku, zabít / nezabít, i když tady by se spíše hodilo slovo usmrtit. 35%
Jurské komando (2008)
Nechápu účel, který vedl k natočení tohoto filmu, pořád mi nad tím zůstává rozum stát....
Jumper (2008)
Dobrý nápad, nudné zpracování, bohužel, mohli do příběhu dát něco speciálního a nedržet se amerického schématu filmu pro blockbustery. Škoda. 40%
Napoleon Dynamit (2004)
Tak suchý, ale tak zábavný film svou abnormální hloupostí, až chytrostí, snad neznám. Jeho konečný tanec se musim někdy naučit :) 90%
Tokijští kmotři (2003)
Nejlepsí vánoční příběh, co znám, rád si pustim každé Vánoce, protože mrazík je pro ty generace minulé, Tokijští kmotři je pro ty generace příští. 80%