Recenze (297)
Kodaňský kovboj (2022) (seriál)
Červeno-modrá jazda plná estetiky a kompozície. Neonový kolotoč s ďalšim synth soundtrackom, ktorý putuje medzi obľubené.
11. září: Ten den v Americe (2021) (seriál)
Myslím, že týmto seriálom bolo povedané a ukázané všetko ohladne témy 9/11. Priam fyzický dokument, ktorý stláča žalúdok ako kolotoč.
Sun Song (2013)
Jednoznačne pozerať počas tmy, kde tú temnotu kazia slnečné lúče, ktoré osvetľujú interiér autobusu. Meditáciu svetla neruší žiadny zvukový či hudobný aspekt.
matka! (2017)
V podstate sa mi po skončení projekcie ten film ani tak moc nepáčil. Po uplynutí nejakého času sa mi vrážal pod kožu ako nejaká chrípka - čo začne nevinným vytekaním sopľa a časom končí vysokými teplotami. Prečítal som si aj Aronofskeho úmysel a po uprataní toku myšlienok som explodoval. K filmu Pí radím druhý jeho klenot.
Matka a syn (1997)
Film v obrazoch Caspara D. Friedricha.
Zamia (2010)
Snová cesta za niečim.
Sueñan los androides (2014)
Krutý a smutný to film, ale na druhej strane upokojujúci ba až relaxačný. Neviem ani čo si mám myslieť. Vlastne ani si nič myslieť nechcem.
Sadako vs Kayako (2016)
horror vs nuda = 0 : 1
L’œil lourd du voyage mécanique (2003)
Toshio Matsumoto.
Slide (2005)
Ballon 2, Slide 4, Scene H 4, Jour de reve 3, VE 3, Port 4, Viosin 4, Play at Dusk 4, Lethe 3.