Poslední recenze (214)
Sousedská hlídka (2012)
Zoufalá nevtipnost, která staví zejména na slavných tvářích herců, kteří mají svůj komediální vrchol už za sebou. Jsem moc rád, že Vince Vaughn se od té doby přetransformoval a už nehraje jenom blábolivé vtipálky.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Bylo to jako sledovat Tarantina, jak čuchá k vlastním nohoum. Utahaná, rozvláčná nuda, která jde odnikud nikam.
Underworld: Probuzení (2012)
Celá série Underworld je strašný shit, kterou do jisté míry zachraňují vedlejší herci (Bill Nighy, Tony Curran) a Kate Beckinsale v kůži. Jinak se jedná o mdlé, nevýrazné béčko, s pitomoučkým scénářem, který není ani logicky a ani konzistentní (jsou tedy upíři supersilní jako vlkodlaci, nebo ne? Jestli ano, proč jenom střílejí?) a hlavně s nezajímavými a mizerně sestříhanými bojovými scénami, které si nikdo soudný nemůže vychutnat. Ústřední linie je nezajímavá a romantické duo je absolutně bez jiskry! Jak si tohle mohlo vydělat na celkem 5 filmů je fascinující. Mizerná série, která bohužel není tak mizerná, aby byla alespoň nechtěně zábavná. 4. díl už si rozhodně nepustím.
Poslední deníček (10)
GoT
Euron Greyjoy je můj nový hrdina :)