Oblíbení režiséři (10)
Faunův labyrint, Hellboy 1 a 2...
Ukradené Vánoce, Mrtvá nevěsta, Velká ryba, Ospalá díra, Střihoruký Edward, Vincent...
Pi a Requiem za sen...
Makoto Šinkai
Nejlepší filmy:
Kimi no na wa. (2016)
Suzume (2022)
5 centimetrů za sekundu (2007)
Princezna Mononoke, Cesta do fantazie, Naushika, Zámek v oblacích...
Mamoru Ošii
Nejlepší filmy:
Ghost in the Shell 2.0 (2008)
Ghost in the Shell (1995)
Ghost in the Shell 2: Innocence (2004)
Mrtvý muž a povídka z Dalších deset minut...
Dokonalý trik, Batman 1 a 2, Memento...
Režisér mojí srdcovky Temný obraz.
Noční hlídka, Denní hlídka, Wanted...