Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Kabaretní hvězda Lucky (Fred Astaire) se stane v den své svatby obětí nemístného žertu kolegů v divadle a raději odjíždí s přítelem do New Yorku, aby se vyhnul veřejné ostudě. Poté, co jeho vykutálený kamarád okrade neznámou dívku na ulici, pokouší se Lucky jeho chování napravit. Sleduje dívku až ke dveřím taneční školy, aby ji našel a omluvil se. Neváhá se kvůli tomu zapsat do kurzů tance. Krásná neznámá (Ginger Rogersová) však není žačkou, jak se domníval, ale velmi dovednou a trpělivou učitelkou tance. Nezbývá než předstírat, že naléhavě potřebuje doučování. Ve filmu Svět valčíků je třeba ocenit jeho gradující hudebně taneční výstavbu, kdy jednotlivá menší čísla jsou podřízena velkolepému finále, impozantnímu číslu Bojangles of Harlem, které svou stylizací připomíná broadwayské jevištní show. Režisérem snímku byl tentokráte George Stevens, se kterým o rok později natočil Astaire ještě snímek Nevěsta v rozpacích (1937). (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (49)

Radek99 

všechny recenze uživatele

Trapně humorné, naivně romantické, okázale mainstreamové, dokonale zchoreografované, s pěknými tanečními čísly...zkrátka čistokrevný produkt z Továrny na sny... V podstatě se to ale neliší od špičkové československé produkce těch let...jen Fred Astaire je lepší tanečník... (Oldřich Nový ale zas lepší milovník a Vlasta Burian lepší komik) Byly to krásné černobílé časy...žádný nostalgický orgasmus u toho však nezažívám... ()

Biopler 

všechny recenze uživatele

Dej stojí na hlinených nohách - hlavného hrdinu odvedie spred vstupu do manželstva scenárista tým, že mu parťáci v katalóge žartíkom ukážu, že jeho nohavice sú už nemoderné. On ten istý žartík použije neskôr a, čuduj sa svete, tiež to zaberie. Takú trapošinu by som veru 2x nepoužil. Lucky zarába v NY peniaze ako gambler, tatko vyhráva "orchestre" tým, že vyhráva v kartách v štýle či hre "vyššia berie". A našťastie pre film v novom meste narazí na peknú kočku. Na muzikál sa tu veľa nespieva, ale zato tancuje a že to stojí za pozretie má na svedomí impozantná dvojka Astaire & Rogers, ktorí vypiplali choreografiu do detailov a potešili oko aj pekným kostýmom. ()

Reklama

corpsy 

všechny recenze uživatele

Ak chcete zapadnúť, nerobte si na nohaviciach záložky. Lepšie povedané, SWING TIMES je pestrou ukážkou hudobného žánru 30. rokov, kde sa popri úžasnej tanečnej choreografii ( a úžasnej krásy Ginger Rogersovej ), rozpohybuje aj svižná milostná zápletka pretkaná osobitými hereckými kreáciami ( hlavne ) vedľajších postáv. ()

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Zbytečně moc mluvení a řešení věcí... A byly mi i docela nesympatické postavy, které, mi přišlo, překročily hranici prostopášnosti a byly prostě jen zlé a sobecké, přičemž to mělo být asi roztomilé. Ale dá naplat, jakmile Fred s Ginger začnou tančit, teleportuje se člověk do jiného, lepšího světa. A finální duet je geniální. ()

Rozjimatel 

všechny recenze uživatele

Tento film sa mi páčil o poznanie menej ako Páni v cylindroch (1935). Pritom začal veľmi sľubne, tie scény v tanečnej škole boli super. Potom už ale vyšli na povrch slabiny filmu - slabý scenár a dialógy, hlúpy humor (aký to rozdiel oproti spomínanému filmu, kde som smial v kuse). No a nakoniec piesne, ktoré síce neboli zlé, ale žiadna "Cheek to cheek" sa tu nekonala. Zaradené v zozname 1001 filmov, ktoré musíte vidieť, než umriete. ()

Galerie (43)

Zajímavosti (10)

  • Drsnější slova se dříve zahlazovala jiným zvukem, například ostřejší dialog slavné dvojice Astair a Rogersová ve filmu přehlušil automobilový klakson. (shimik77)
  • Astaire sa vo vystúpení Bojangles of Harlem chcel pokloniť významným afroamerickým tanečníkom, ktorí ho ovplyvnili počas jeho divadelnej kariéry v New Yorku. V scéne, v ktorej má čiernu tvár, chcel napodobiť Billa "Bojangles" Robinsona, najslávnejšieho tanečníka stepu vtedajšej doby. Bola to značne neobvyklá situácia, nakoľko Robinson hrával v muzikáloch tej doby pre konkurenčnú spoločnosť 20th Century Fox. (Biopler)
  • Astaire nosí na hlave príznačný cylinder i v scénach, v ktorých nie je v gala, ako napr. keď prehrá v kartách oblek. (Biopler)

Reklama

Reklama