Režie:
Stephen FingletonScénář:
Stephen FingletonKamera:
Damien ElliottHudba:
Rodolfo MongitoreHrají:
Martin McCann, Mia Goth, Barry Ward, Andrew Simpson, Olwen Fouéré, Ciaran Flynn, Michael Og Lane, Ryan McParland, Douglas RussellObsahy(2)
V postapokalyptickém světě, kde platí "zabij, nebo budeš zabit," panuje všudypřítomný hladomor a cizí lidé vždy představují nebezpečí. Přeživší farmář se ukrývá hluboko v lese, kde s pomocí brokovnice a improvizovaných nástrah bedlivě střeží svou úrodu před vetřelci. Dlouhá léta v izolaci si ale začínají vybírat svou daň a on pomalu ztrácí kontakt s realitou. Všechno se změní, když jeho farmu objeví vyhladovělá matka a její dospívající dcera. V zoufalé snaze sehnat potravu a přístřeší mu starší žena nabídne, aby výměnou za postel a jídlo strávil noc s její dcerou. Farmář v návalu touhy poruší základní principy sebezáchovy a pustí je k sobě do chatrče. Výměna se však nakonec promění v nelehké soužití, které začne ohrožovat nejen jeho pečlivě vybudovaný svět, ale i holý život. (Cinemax)
(více)Recenze (106)
Pokud máte rádi postapokalyptické filmy, tak tenhle by se vám mohl líbit. Pokud vám nevadí, že v tom nejsou zombie a je to celkově tak strašně depresivní, až se u toho budete kroutit. Jako kdyby tady nebyla ani chvíle veselí, jako kdyby s koncem téhle civilizace končil i život. Asi se budu z každého dne ještě víc radovat. ()
Typický artový film, který mě osobně neoslovil. Sledovat kolem čtvrt hodiny život týpka v izolaci, kterak si myje zadek, či si dokonce i hraje s přirozením, pro mě rozhodně nebyl žádný med. A s překlenem k druhé polovině se to o moc nezlepšilo - změť vyrchtlých, nahých těl v kombinaci s rádoby thrillerovou atmosférou. Je pravda, že se to celé obešlo bez skoro žádných dialogů, respektive s naprostým minimem čehokoliv, co lze dialogem nazvat. Ale ne. Film by měl v první řadě bavit, něčím zaujmout, ale tohle byla očím nelahodící slabota. 40% ()
Až príliš nízky rozpočet na slabý príbeh. Komorné filmy ako aj post-apokalyptické zbožňujem ale toto bolo veľmi slabé. Nechcem povedať, že o ničom ale snímka je strašne pomalá a za prvé aj tak sa z nej nič nedozvieme, nie je to emocionálne vyčerpávajúce, šokuje to iba dvomi tromi scénkami.. Tak sa pýtam,, O čo išlo tvorcovi? Ale ako debut, klobúk dole. ()
Taky vám často skoro u všech drsňáckých post-apo filmů vrtá hlavou, proč se v nich skomírající společnost nesnaží dát se co nejrychleji znovu do kupy? Proč se zase nezačnou obdělávat políčka, proč není z každé přeživší ženy do 40-ti let těhule, a proč se nestaví domy a stavení, co by něco vydržely a lidi nemuseli trávit dny nekonečným čundrem? A proč se sakra všichni zabíjej? Uf, to je otázek. No a The Survivalist má na každou z nich konečně tu nejadekvátnější, upřímně syrovou odpověď. Myslím, že Hollywood našel režiséra pro celovečerní Stanici 11. Po debutu. ()
Nemůžu si pomoct, mně se to nelíbilo. Navíc to točil asi chlap, co má rád chlapy, protože pinďoura vidíme na začátku skoro furt, ale u holky vidíme jen propadlé kozy, ale lůno nikoliv. Jinak mi ta historka přišla bez nápadu, až jsem smutně vzpomínal na Konec srpna v hotelu Ozón, který mi dal myšlenkově daleko víc, než tohle povrchní a zbytečné plácání. ()
Galerie (16)
Photo © Bulldog Film Distribution
Zajímavosti (5)
- Prví slovo ve filmu můžeme slyšet až v 17. minutě. (pornogrind)
- Jedná sa o vôbec prvý celovečerný film režiséra Stephena Fingletona. (GTS_PUNK)
- Film sa natáčal v Antrime, v Severnom Írsku. (GTS_PUNK)
Reklama