Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Celá parta četníků ze Saint Tropez je poslána do důchodu. Cruchot žije na překrásném zámku se svou ženou a nudí se. Když jeden z party utrpí ztrátu paměti, ostatní se rozhodnou ho unést a připomenout mu staré krásné časy. Ve svých starých uniformách však Saint Tropez obrátí vzhůru nohama. (Intersonic)

Videa (1)

Trailer

Recenze (240)

kingik 

všechny recenze uživatele

Dá se s tím zabít čas. Tenhle humor hodně zestárnul. To co mně přišlo směšné až roztomilé sleduji dnes s "busterkeaten" ksichtem. Nic zde mě nerozesmálo, ale to je u mě napjosto nojmájní, Údo. Louis de Funes a parta neschopných četníků kolem něj je naivní a jak je možný, že se při své debilitě dostali až na četnickou stanici? Díval jsem se na to znova po velmi dlouhé době a opakované reprizování této sérii jen škodí. 50% ()

noriaki 

všechny recenze uživatele

Série už se pomalu zadrhávala, ale Louis de Funès měl před sebou ještě pár výborných rolí, takže takovou nostalgii snad neměl zapotřebí. Scénář občas přešlapoval na místě, občas nepokrytě vykrádal starší díly a občas to pořádně rozjel. Hipísácká scéna patří k tomu nejlepšímu z četníků a je na ní vidět, že je pořád odkud brát. O to víc zamrzí jalový děj a nedomrlý závěr. ()

Reklama

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

Po většinu času doposud nejslabší film četnické série spadl místy až do trochu primitivního crazy humoru. Často násilně spojováné scénky má obohatit jakýsi pokus o nostalgii (směrem k legendárním momentům z předchozích dílů), který je pak vedle afektovaného dojímání se šéfa u vzpomínek završen polotrapnou epizdkou s fingovanou ztrátou paměti (ne)slavného Fougasse. Dobová reflexe hippies šla poněkud mimo mne, ale aspoň jsem pochopil, kde vzal Georges Lautner jednu inspiraci do Quelques messieurs trop tranquilles se dvěma stejnými herci. Třetí hvězdička se z mé strany vynořila díky luxusní závěrečné půlhodině, v rámci níž došlo na tematicky zřejmě nejzajímavější moment celé série: uprchlá mládež zahrávající se s atomovou bombou. Boj četnické party proti mladistvým delikventům je napínavý i nesmírně zábavný (Gerberova modlitba na okně mezi mřížemi), u klíčové scény zneškodnění bomby v raketě za doprovodu nebezpečného tikotu jsem napětím ani nedutal, ale zároveň jsem pak záhy u toho díky Funèsovi a Galabruovi vybuchl smíchy. 60% ()

Deimos 

všechny recenze uživatele

DivX/// Obsazení 7/10 Děj 7/10 Hudba 7/10 Efekty 2/10/// +přecejen stále pobaví, některé hlášky a grimasy jsou fain -něco už je naopak přehnané (závěr)///Až na slabší začátek a přehnaný konec má stále co nabídnou a jsem až překvapen kolik toho četník ve výslužbě může zažít. Uvidím jak budu hodnotit po zhlédnutí ostatních dílů, přecejen začínat u čtvrtého nění nejlepší, ale co už./// Celkem 70%/// ()

Han22 

všechny recenze uživatele

Čtverka hraje hodně na nostalgickou notu. Četníci jsou v důchodu, Cruchotovi je doma smutno a vzpomíná na staré časy, nebo se baví konflikty se služebnictvem. Ale jen do té doby, než dá starou partu dohromady, aby se pokusili vrátit paměť Fugasovi, vyhli se mladým nástupcům a nakonec zachránili město před jadernou bombou. Přes nostalgický začátek je kadence hlášek a scének smrtící a některé jsou nezapomenutelné - dům plný pastí, měnící se obrázek Josefy, Cruchot lákající ovce, nebo naprosto úžasné zvládnutí dopravní zácpy. Opět nechybí jeptiška, jejíž postava je trochu rozvedená a finále s živoucí a zlomyslnou bombou nemá chybu. Škoda že chybí Nicole (tvůrci aspoň zmínili její svatbu) a je to naposledy, kdy je tu Fugas. A jedna geniální hláška z mého dětství - "to je ale bomba" "buďte slušný" :-) ()

Galerie (34)

Zajímavosti (21)

  • Ve scéně, kdy Cruchot (Louis de Funès) chrstne barvu na auto, je pak krátce přenesen pohled na jeho manželku, za níž je vidět uměle vytvořená kulisa pozadí, která je také (náhodně) zasažena červenou barvou. Možná proto byl onen záběr zobrazen jen krátce. (Lucina84)
  • Exteriéry klášteru se natáčely v prostředí Château de Saint-Amé poblíž Saint Tropez. (frolish01)
  • Za túto štvrtú časť ságy dostal Louis de Funès (Cruchot) honorár dva milióny frankov, čo predstavuje veľký nárast v porovnaní s jeho počiatočným honorárom za prvý film, ktorý bol 90 000 frankov. (Arsenal83)

Reklama

Reklama