Reklama

Reklama

VOD (1)

Série(4) / Epizody(20)

Cestopisný dokument o motorkářské výpravě několika českých celebrit marockou pouští, Tureckem a Kavkazem. (oficiální text distributora)

Recenze (39)

MrGregor odpad!

všechny recenze uživatele

Ubohá česká pseudokopie "Britského originálu"... snad všechno, co bylo na Mašinách kolem světa zajímavé, originální a vtipné je tu nudné, okopírované a únavné... navíc celkové zpracování, od kamery, přes zvuk po hlavní aktéry... Ewan a Charley mě určitým způsobem vtáhli do děje, získal jsem i určitou sympatii ohledně motorek, česká verze si mě svojí umělostí a sprostým vidláckým slangem rozhodně nezíská ... navíc Britové jeli "sami", kdežto naši čeští průkopníci se pyšní speciálními vozy na spodní prádlo a trika s límečky... ()

Pepinec 

všechny recenze uživatele

V programu jsem si přečetl "...o českých celebritách z míst, kam se normální člověk nedostane" a už se mi otvírala kudla v kapse. Když už teda dělíme lidi na plémě celebrit a normálních, řekněme si taky narovinu, že místa, na kterých se tlupa celebrit pohybuje, nikoho z nás normálních absolutně nezajímají. A to proto, že normální žijí obklopeni opravdovostí, zatímco celebrity si hopsají daleko vysoko ve svém celebritlandu a padajícími zlatými hovny akorát zasírají místa, kde by jinak bylo docela fajn. Jedna hvězda za to, že jsem dneska v práci stihnul oběd. ()

Reklama

Peytl odpad!

všechny recenze uživatele

Vše bylo hrozné, šílené, trapné a nepochopitelně nezábavné, ale odhodlal jsem se poslat do piče až řadu tuto, vysílanou léta panny 2014, že je Liška šeredný dement není nutno dodávat, Réva bajker??? No, to mi poser záda. Každej buran z Dolní Kyselé Prdele prohánějící fichtla, je oproti těmto kretéNoidům Carlos Checa!!! Což mi připomíná, že v dalším díle by mohl vyrazit Honza Rossák, rodák z Urbína a devítinásobný vítěz videostopu. Co chtít od bývalé motocyklové velmoci, ve které dnes tlačí bajk moto GP taková nula bez koulí, jako je Asiat Kája Padája, asi už chci zemřít. ()

Aminochelat 

všechny recenze uživatele

První dvě epizody mě nebavili, ale od třetí už to má dobrý šmrc. Asi spojení Liška-Revai tomu dává smysl. Jak tady ostatní hejtujou, že to nejsou motorkáři a jak na tom neumí, to je věc názoru, ale aspoň mají na to ty koule se na takovou cestu vydat. Ono to totiž není žádná prd*l, jak si mnozí můžou myslet. Já se náramně bavil. Ukázka cílů pro opravdové motocestovatele. ()

diablo26 

všechny recenze uživatele

Dal som 5* za to že to tu veľa ludí hodnotí ako odpad čo si tento počin vôbec nezaslúži. Aj keď prvá séria z Maroka nebola bohviečo ale tak na 2* to obstálo. S príchodom Pavla Lišku kvalita a zábavnosť rapídne stúpla, druhej a tretej sérií by som dal tak 4*. Dúfam že chalani usporiadajú po Kaukaze ešte väčšiu expedíciu. Do kolektívu dobre zapadol aj Jan Révai ktorý sa s Liškom dobre dopĺňa a o zábavu je tak vždy postarané, keby som mohol hneď sadnem na mašinu a idem s nimi... ()

Galerie (20)

Zajímavosti (10)

  • Motocykl, na kterém jel Václav Noid Bárta, patří producentovi akce, kulhajícímu řediteli karlínského divadla Egonu Kulhánkovi. Noid měl původně jet na menším enduru (jednoválec 600ccm), který si koupil řidič jednoho z doprovodných aut pro sebe. Protože odstoupil Petr Malásek a do týmu přišel Martin Zounar, který na enduru ještě nikdy neseděl, bylo rozhodnuto, že menší motorku dostane on a Noid pojede na větším dvouválci zraněného producenta. Lou Fanánek má svůj motocykl kubatury 990 ccm, ale protože se mělo jet "do písku", bál se, že by se svou mohl mít problémy při zvedání motorky po pádech a protéza by nemusela vydržet, načež se rozhodl jet na své vlastní čtyřkolce. Při jízdě po silnici měla vyšší spotřebu než plně naložené doprovodné auto. (TomasTT)
  • Záběry, kde Fanánek tankuje z 2litrové lahve, jsou zcela autentické. V poušti bylo možné benzín sehnat téměř v každé vesnici po 1-2 litrech. Bývá však mnohem dražší a ředěný naftou nebo petrolejem. (TomasTT)
  • V původním složení týmu byl Daniel Hůlka, který ale během příprav z projektu odstoupil kvůli zranění zad. Dalším členem, který se zúčastnil příprav a výuky jízdy na velkém cestovním enduru, byl skladatel a hudebník Petr Malásek, který v prvním díle projekt opustil kvůli riziku zranění. V době natáčení neměl žádné zkušenosti s jízdou mimo zpevněné komunikace, přesto však po 2 měsících zvítězil v amatérské navigační rallye v kategorii motocyklů do 800 ccm. (TomasTT)

Reklama

Reklama