Reklama

Reklama

VOD (1)

Série(4) / Epizody(20)

Cestopisný dokument o motorkářské výpravě několika českých celebrit marockou pouští, Tureckem a Kavkazem. (oficiální text distributora)

Recenze (39)

MrGregor odpad!

všechny recenze uživatele

Ubohá česká pseudokopie "Britského originálu"... snad všechno, co bylo na Mašinách kolem světa zajímavé, originální a vtipné je tu nudné, okopírované a únavné... navíc celkové zpracování, od kamery, přes zvuk po hlavní aktéry... Ewan a Charley mě určitým způsobem vtáhli do děje, získal jsem i určitou sympatii ohledně motorek, česká verze si mě svojí umělostí a sprostým vidláckým slangem rozhodně nezíská ... navíc Britové jeli "sami", kdežto naši čeští průkopníci se pyšní speciálními vozy na spodní prádlo a trika s límečky... ()

Něrpa 

všechny recenze uživatele

Tak si shrneme. První série je velmi špatná. Oteklý Noid Bárta, který byl jinak jediný v klidu. Ufňukaný Zounar a zbytečný Fanánek. Série plná hádek a ničeho. Hvězdu za snahu. Druhá série z Turecka je lepší, protože jednak došlo k střídání stráží a seškrtání týmu. Lišku nemám rád jako herce, ale tady byl na pohodu. Blažek ušel a Kulhánek ještě tak moc nevzdával a nebrečel. Rozhodně ale lepší krajina a lidé. To jsou tak dvě až tři hvězdy. Kavkaz to posunul už do kvality. Cesta nebyla jasně plánovaná, Révai se ukázal jako sympaťák a už to má povahu cestovatelkého dokumentu. Tady by to šlo ke čtyřem. Jižní Amerika je opět cesta zpět k plánování a Kulhánek opět za uplakánka. Hanka mi nevadila a už se tu objevuje i Bernard. Tady jasné čtyři, protože mám Jižní Ameriku rád. Celkem jdu k vyššímu hodnocení a na Maroko raději zapomenu. ()

Reklama

Aminochelat 

všechny recenze uživatele

První dvě epizody mě nebavili, ale od třetí už to má dobrý šmrc. Asi spojení Liška-Revai tomu dává smysl. Jak tady ostatní hejtujou, že to nejsou motorkáři a jak na tom neumí, to je věc názoru, ale aspoň mají na to ty koule se na takovou cestu vydat. Ono to totiž není žádná prd*l, jak si mnozí můžou myslet. Já se náramně bavil. Ukázka cílů pro opravdové motocestovatele. ()

zrx 

všechny recenze uživatele

50% Ale jen za ty obrázky Afriky :-) No musím říct, že motorky miluju a na takovou cestu bych se taky rád jednou vydal. Musí to být paráda a fakt asi makačka. Ale že by zrovna tahle skvadra se Zounarem a Noidem byly profíci, to se říct nedá. Oddělat spojku za těch pár km, to je mazec a docela mě dostal díl o cestě zpátky, ten je tak neuvěřitelně zkrácenej jen proto, že měl v háji spojku. Chápu že je to v Africe, ale pochybuju, že by se nedala spojka na BMW sehnat max za pár dnů, i kdyby jí měli posílat až z ČR. Tohle prostě nechápu, borci si to tam jedou užít, a zastaví je na jednu stranu taková "prkotina". Co mají dělat kluci co jezdí sami:-) A ještě je doprovázej 2 auta:-D se divím, že nevezou i karavan, aby se bylo kde vyspat. Hlavně že borci kalej, ale na ježdění nějak zapomínaj. Dobrej nápad napodobit anglický seriál, ale bohužel se to zrovna nepovedlo. Možná by to chtělo příště místo našich "celebrit" vzít opravdové jezdce a neřešit blbosti.. ()

adelina8 

všechny recenze uživatele

Štěstí, že jsem první sérii viděla až jako poslední. Ta se opravdu moc nepovedla. O to lepší jsou další řady - Pavel Liška v tandemu s ostatními herci je boží a prostě celá sestava funguje. Někteří tu namítají, že pořad nemá žádnou vzdělávací hodnotu - no, já si myslím, že takové ambice ani nikdo neměl. Jde spíš o jakýsi cestopis nebo videodeník z cest, takže obsahuje jak faktické informace, tak i něco k pobavení a oživení. Pokud budu chtít čistě dokument o dané zemi, pustím si National Geographic. Takže když to shrnu: 1. série zbytečná, 2., 3. a 4. vynikající! ()

Galerie (20)

Zajímavosti (10)

  • Motocykl, na kterém jel Václav Noid Bárta, patří producentovi akce, kulhajícímu řediteli karlínského divadla Egonu Kulhánkovi. Noid měl původně jet na menším enduru (jednoválec 600ccm), který si koupil řidič jednoho z doprovodných aut pro sebe. Protože odstoupil Petr Malásek a do týmu přišel Martin Zounar, který na enduru ještě nikdy neseděl, bylo rozhodnuto, že menší motorku dostane on a Noid pojede na větším dvouválci zraněného producenta. Lou Fanánek má svůj motocykl kubatury 990 ccm, ale protože se mělo jet "do písku", bál se, že by se svou mohl mít problémy při zvedání motorky po pádech a protéza by nemusela vydržet, načež se rozhodl jet na své vlastní čtyřkolce. Při jízdě po silnici měla vyšší spotřebu než plně naložené doprovodné auto. (TomasTT)
  • Po dojezdu k nejvyšším marockým dunám Erg Chebbi u vesnice Merzouga chtěli filmaři ubytování v aubergu, přestože jezdci a část řidičů si přála spát v bivaku v poušti. Důvodem byly obavy z přemnožených škorpionů, kteří měli v té době být velkým problémem. Realita byla taková, že největší výskyt škorpionů včetně nebezpečných bílých byl právě v chladnějších prostorách aubergu a nikoliv venku v poušti. (TomasTT)
  • Záběry, kde Fanánek tankuje z 2litrové lahve, jsou zcela autentické. V poušti bylo možné benzín sehnat téměř v každé vesnici po 1-2 litrech. Bývá však mnohem dražší a ředěný naftou nebo petrolejem. (TomasTT)

Reklama

Reklama