Obsahy(3)
Bezejmenné město nejvíce připomínající New York čelí hrozbě v podobě šíleného maskota společnosti McDonald's, který se ale nakonec ukáže jako hrozba nejméně důležitá. Nutno podotknout, že ono bezejmenné město si nejlépe představíme jako místo, kde budovy, věci, lidi i zvířata nahradili pouze reklamní billboardy, krabice od produktů známých firem, jejich loga a maskoti. Napínavých šestnáct minut vám ale ukáže, že od našeho světa, se v podstatě ani moc neliší. (Arbiter)
(více)Recenze (156)
Měl bych tu jednu reklamaci :o). A to, že se tam neobjevilo logo na nějaký pořádný český pifko :o). To je ale mazec filmek, docela by mě zajímalo, kolik žalob si tento kraťas "vysloužil". No, tipoval bych, že od Mekáče a od Mišelinu určitě... Podobně originální nápad a absolutně jedinečné zpracování se vyskytuje velmi sporadicky :o). Závěr sem pochopil tak, že se Svět s tolika množstvím reklamy řítí do horoucích perdelí :o) ()
Že prý podobenství o konzumním světě vestavěné do graficky velmi dobře zvládnutého světa tvořeného výhradně reklamními logy (a sem tam i slogany), a plné jak "prostého" vtipu, tak sžíravé satiry. No nevím...animace (a především nápad na její formu) je rozhodně zajímavá a humor se také najde, ale když už si chceme hrát na film s nějakým dějem, tak to ten děj chce...a samozřejmě by měl mít nějaké souvislosti, aby výsledkem nebyl zde předváděný naprosto WTF slepenec žánrových výseků. No a samozřejmě to končí sžíravou kritikou ropné ekonomiky, která nás všechny pohltí a zničí, takže Oscar je jasný, když už jsme letos (2010) měli ten "rebelský" ročník - však víte, obří velkofilm s monumentálním rozpočtem i tržbami převálcován poctivým komorním válečným dramatem, ta Sandra Bullock co dobře zahraje v průměru jednou za deset let si odnáší sošku za hlavní roli, a samozřejmě svědomí společnosti fackující a srdce trhající příběh obézní pologramotné týrané černošky taky nezůstává bez povšimnutí. Co dodat? Snad jen, že tohle je fakt úlet, a že French Roast byl nejméně o třídu lepší...a o polovinu kratší;) Logorama to má za 70%, a to jenom za tu výbornou formu...a závěrečnou písničku z intra k Falloutu 3:) ()
Nabušené reklamami, nápady, ironií a vtipem ve stylizaci Monopolů(tm). Od první do poslední chvíle napěchováno všemi možnými značkami a skrytými vtípky (i když ten, že KFC nabízí coca-cola nápoje je spíš chybou:))), ale jsem rád, že akademie to dokázala náležitě ocenit. Třeba se kluci za velkou louží podívají do svého nitra až budou dojídat své Crispy Strips, popíjet Pepsi Light, koukat na svůj Chevrolet (maj ho policajti:)) a letmo poslouchat přímý přenos honičky s nějakým zločincem, který ukradl noviny a policisté ho za 15 minut střelbou zastaví... nadobro. Nejen product placement, ale celá Amerika v 15. minutách. Teď se podívejte okolo sebe, zda se má zamyslet i někdo jiný (uf, dva hamburger a shake jsem měl včera, colu jsem vynechal...:)). PS: musím si najít nějaký rozhovor s tvůrci, proč zrovna Roland je ten zlý:( ()
zajimavý po vizuální stránce, absurdní po dějové (někdy překračuje i hranice korektnosti) a hlavně plný názvů firem, či spíše jejich log.. A musím říct, že film nemá k pravdě daleko. Lidská zaslepenost a honba za penězi už překračuje všechny nejzazší hranice a nemuselo by to dopadnout dobře. Závěrečná pointa (nebo něco na ten způsob) je zajimavou a dobrou tečkou.. Odkazy na pár filmů potěšily.. Počítat nic nebudu.. ()
Člověk by si ani nevšiml, kolik těch log okolo sebe každý den potká a tohle je asi nejlepší způsob, jak na to upozornit. Navíc - pouštět si ten snímek desetkrát po sobě jenom proto, abych našla ještě další a ještě další je strašná sranda. Navzdory tomu (a navzdory tomu, že se jedná o krátkometrážní snímek) si ale myslím, že by mu slušela klidně i poloviční stopáž, protože příběh není nic moc a hlavně to ani zdaleka není to, proč si lidé Logoramu pouští... P.S. Zoo je nejlepší... ()
Galerie (2)
Photo © Festival krátkých filmů Praha
Reklama