Obsahy(3)
Bezejmenné město nejvíce připomínající New York čelí hrozbě v podobě šíleného maskota společnosti McDonald's, který se ale nakonec ukáže jako hrozba nejméně důležitá. Nutno podotknout, že ono bezejmenné město si nejlépe představíme jako místo, kde budovy, věci, lidi i zvířata nahradili pouze reklamní billboardy, krabice od produktů známých firem, jejich loga a maskoti. Napínavých šestnáct minut vám ale ukáže, že od našeho světa, se v podstatě ani moc neliší. (Arbiter)
(více)Recenze (156)
zajimavý po vizuální stránce, absurdní po dějové (někdy překračuje i hranice korektnosti) a hlavně plný názvů firem, či spíše jejich log.. A musím říct, že film nemá k pravdě daleko. Lidská zaslepenost a honba za penězi už překračuje všechny nejzazší hranice a nemuselo by to dopadnout dobře. Závěrečná pointa (nebo něco na ten způsob) je zajimavou a dobrou tečkou.. Odkazy na pár filmů potěšily.. Počítat nic nebudu.. ()
Nejdřív sem byl docela vykulenej,proč se koukám na obrovskou animovanou reklamu na milion světových značek,ve stylu béčkového akčního filmu.Pak jsem byl vykulenej že to dělali Frantící a to plných 6 let a úplně nejvíc sem byl vykulenej,když mě bouchla do xichtu finální pointa.Dokonalý nápad,perfektně zpracovaný...další důvod proč miluju krátkometrážní filmy a vidim v nich budoucnost světové kinematografie.Zasloužený Oscar po opravdu dlouhé době.95%. ()
Naprosto geniální! Reklama snad v každém detailu. Přesně jak to je, reklama všude kolem nás. A ten vrah v podobě panáčka Ronalda McDonalda. Přesně jak to je, hamburgery od mekáče, které vás taky jednou dostanou. A nakonec zaplavení ropou. Přesně jak to je, hlavně američani posedlý tím, jak jim z ropy můžou sypat peníze. ()
komerčně založený nejsem, tak mě nápad s logy nijak neoslovil. Stejné je to i s příběhem, který je udělaný jen na efekt a ubohý. Výsledná hvězdička je oprávněná a nechápu nominaci na animovaného Oskara. [ PŘÍBĚH: 0 /// ORIGINALITA: 3 /// NÁLADA: 1 /// ART: 0 /// STYL: 2 /// CASTING: X (3*MAX) ] ()
Odporúčam: - brandistom všetkých značiek, najmä však fanúšikom Ronalda McDonalda a panáčika Michelin - odporcom všetkych značiek, najmä však fanúšikom Ronalda McDonalda a panáčika Michelin - ako superkonzumný raj - ako superkonzumné peklo - keď máte potrebu vidieť všetky farby sveta za pár minút - ako hru: "zrátaj koľko reklám bolo použitých v tomto filme" Neodoporúčam: - ľuďom, čo neznášajú komerciu - tým, čo sa práve prebudili z kómy, do ktorej upadli ešte za komunizmu ()
Galerie (2)
Photo © Festival krátkých filmů Praha
Reklama