Poslední recenze (2 182)
Godzilla Minus One (2023)
Ale jo, další a další příběhy o týhle bestii už je potřeba trošku inovovat a nacpat ji do poválečnýho období je rozhodně fajn nápad. Vizuální zpracování Godzily taky supr, vůbec to nerušilo a Godzily bylo na plátně fakt hodně. Asi se nikdy podobný filmy nevyšplhaj na 5 hvězdiček, ale tohle sou fakt poctivý 4.
Akta X - Film (1998)
JAko malej sem tenhle seroš doslova zbožňoval, je fakt, že tam moc jinýho nedávali, ale i tak sem vděčnej našim, že mi dovolili koukat. Od chvíle, kdy zazněla znělka, tak sem seděl jako přikovanej a občas se bál, ale dycky sem se hrozně moc těšil. Teď už bych si asi celej seroš nepustil, možná v důchodě. Ale tak nějak sem si vzpomněl, že to mělo vlastně i film. No a Světe div se, je to parádní kousek. Od začátku až do konce. Trošku tej konspirace, trošku těch ufounů a hlavně Scaliová, který to teda setsakra sekne, toho sem si dřív asi nevšímal :o)
Ferrari (2023)
Chápu, že člověk stárne, ani tenhle rejža, kterej natočil Posledního mohykána a Nelítostný souboj, na tom není jinak. Jako, od filmu z přízviskem žiotopisný bych čekal, že dozvím něco z jeho života. A né, že se tady bude jen řešit jeden rok, problémy v jeho vztahu k ženám atd... Prostě srágora, která mě několikrát uspala a po pravdě tohle už nikdy dokoukávat nepotřebuju...