Reklama

Reklama

Pochmurná Paříž blízké budoucnosti je městem plným zločinu. Profesorka Brügenová se snaží zachránit život své dcery po těžké autonehodě - a to i za cenu manipulace s jejími vzpomínkami a sny. Policista Hoffman přišel o ženu a parťáka při přestřelce a touží po odplatě. Horečné pátrání jej vede ke klinice profesorky Brügenové, která skrývá nebezpečné tajemství... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Recenze (72)

Radiq 

všechny recenze uživatele

Pozor - není to žádná francouzská kravina, jak by mohl naznačit filmovej plakát! Je to docela pěkné futuristické krimi. Vytvořit reálně vypadající budoucnost není žádná lehká šťáva, jako že to není nic lehkýho. V tomhle filmu se jim to povedlo docela hezky (aspoň do určité doby) a nenásilně. Když říkám nenásilně, tak tím ale nemyslím bojové scény. Z těch se daly dělat docela dobrý odběry. Nevěděl jsem, že choreografa bitek dělal ten, co dělal Bournea, ale přesto jsem sem nevědomky napsal: bitky ala francouzskej Bourne. Holt - asi to jde poznat. ()

Lacike 

všechny recenze uživatele

Neskutocne nezazivne podana celkom zaujimava a originalna zapletka v ktorej sledujeme 2 linie ktorym strasne dlho trva kym sa prepoja. Ze sa to odohrava v buducnosti prilis nepoznat. Namieto gadgetov sa reziser snazil buducnost vykreslit pomocou lacneho filtra s vyblitymi farbami. Film ponuka 2 klady. Charizmatickeho Alberta Dupontela v ulohe drsneho detektiva, ktory doteraz pozdvihol kazdy film, ktory som s nim videl. A hlavne 2 skvele bitky, ktore su dokonale prehladne, drsne a kontaktne. Za jedno pozretie film stoji, ale z toho nametu sa dal vytrieskat ovela lepsi film. 5/10. ()

Reklama

kitano 

všechny recenze uživatele

Sci-fi prekvapko z Francuzka, ktore by bolo prekvapenim este vacsim, keby nebolo tak okato podobne Spielbergovmu Minority Report. Podobne vizualom, zapletkou, dobov a priestormi, ci mnohymi futuro vychytavkami, ktorymi je film presyteny. Ano tych podobnosti je az prilis. Predsa vsak, je to film kvalitny a s vyraznou, vyrazne odlisnou atmosferou. Chrysalis je predovsetkym detektivka. Temna, drsna, odtazita, presne tak ako aj hlavny hrdina. Samotarsky detektiv s kamennou tvarou a dokonalou kondickou, ktoru aj vyuzie v par tvrdych kontaktnych subojoch do ktorych sa dostane pri honbe za vrahom (choreograf z Bourne Identity). Dobre fungujuci, celkom spletity pribeh bez problemov tiahne dopredu a to aj vdaka nadstardartnym hereckym vykonom. Potesia niektore naozaj skvele vizualne vychytavky a zvukove efekty (niektore audiovizualne stimuly su naozaj intenzivne). Nakoniec, ani ta okata podobnost s MR mi nebranila, aby som si film paradne uzival. Na druhu stranu som si ale stale bol vedomy toho, ze ona vizia blizkej buducnosti je mi veeeelmi povedoma. Jednoznacne vsak odporucam. (7.2/10) ()

ecceHOMMO 

všechny recenze uživatele

Aj napriek mnohým negatívam snímku som sa nedokázal ubrániť pozítívnemu pocitu z pozerania naň. Budúcnosť je tu ukázaná a vykreslená len v nepatrnom množstve a divák spočiatku ani netuší, že je z budúcnosti....akciu vlastne tvoria len dáke naháňačky a tuším dva súboje na päste...( a najmä tá v závere sa mi páčila ), čiže vlastne nič moc...ale zato má to svoje neopísateľné čaro a ako som už býval spomenul moje pocity boli vcelku pozitívne. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Naprosto pravidelně se tu setkávám s průměrným, až podprůměrným hodnocením sci-fi filmů, který si pro nás Francie, snad, rok co rok chystá. Chrysalis určitě není špatný film. Jenže je hodnocenej dle mého tak průměrně, protože představuje těžko pochopitelnej příběh normální, běžnou formou, která možná nikoho nezaujme, ale přesto všecko se snaží stylově být na úrovni. Tak to u těhlech filmů bývá. Jakmile film nepochopí, okamžitě ho zatracují a to i přesto, že technicky zase tak špatně nevyzní. Pořád mu ale chybí něco, čím by dokázal film šokovat a to je asi největší problém současných sci-fi filmů. Pořád je ale Chrysalis film, který se dá v klidu dokoukat a sci-fi žánru ostudu neudělá. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (1)

  • Jediné vozidlo, které se ve filmu objevuje, je koncept coupé Renault Talisman z roku 2002. Narozdíl od jeho elektromotorové filmové verze byl zamýšlen jako čtyři a půl litrový osmiválec do V. (Saur.us)

Reklama

Reklama