Reklama

Reklama

Pochmurná Paříž blízké budoucnosti je městem plným zločinu. Profesorka Brügenová se snaží zachránit život své dcery po těžké autonehodě - a to i za cenu manipulace s jejími vzpomínkami a sny. Policista Hoffman přišel o ženu a parťáka při přestřelce a touží po odplatě. Horečné pátrání jej vede ke klinice profesorky Brügenové, která skrývá nebezpečné tajemství... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Recenze (72)

klerik 

všechny recenze uživatele

RENESANCIA+CYPHER Toto je presne ten typ filmov, ktorý ma vie dostať aj keď nemá najoriginálnejší scenár. Je to hlavne o tom citlivom prístupe, o atmosfére. Detektív zo starej školy, blízka budúcnosť, nádherná vizuálna stránka. Francúzi podobne bodovali už pri IMMORTAL a aj tentoraz trafili moju strunu, ktorá nie a nie zaznieť pri všeobecne uznávyných moderných sci-fi typu MATRIX či JA, ROBOT. Ak sa vám páčil spôsob, akým bola natočená GATTACA, toto by mohol byť film presne pre vás... ()

Dubro 

všechny recenze uživatele

Temná sajnsfikšn detektívka v šedom prevedení, pri ktorej majitelia ČB televízorov o nič neprídu, milovníci dobrej choreografie osobných súbojov si minimálne dvakrát prídu na svoje a intelektuálna vrstva divákov nebude mať veľmi čo ošomrať. Sterilné prostredie interiérov budúcnosti poteší hlavne upratovačky. ()

Reklama

honajz 

všechny recenze uživatele

Jako sorry, tohle je povídka do Krajních mezí, s celovečerákem to nemá nic společného. To noirové ladění je sice hezoučké, ale falešné jako Star Trek pro teenagery. Zdlouhavé, zbytečné záběry, zbytečné postavy, postavení kamery jako ve videohře. Jistě, námět o zálohování vzpomínek - možná to někomu, kdo nečetl Ijona Tichého od Stanislawa Lema přijde originální, ale mně ne. Naroubovat to na rádoby špionážní historku je sice hezké, to diváky láká, ale v tom případě je potřeba vyvarovat se nelogičností a něco víc prozradit o světě, v němž hrdinové žijí, pravidlech, a koneckonců i charakterech postav. Tohle je jen načrtnuté jako komiks, kde taky podrobnosti nehrají roli, a noir to spíše zneužívá, než nabízí. Ono by to moc rádo bylo jako Renesance, ale tam byl propracovaný děj s nějakými zvraty a propracovanější prostředí i vnitřní zákony příběhu. Btw, a stejně furt nevím, co znamenalo 7/4. Jizvy, ano, ale proč? ()

Radiq 

všechny recenze uživatele

Pozor - není to žádná francouzská kravina, jak by mohl naznačit filmovej plakát! Je to docela pěkné futuristické krimi. Vytvořit reálně vypadající budoucnost není žádná lehká šťáva, jako že to není nic lehkýho. V tomhle filmu se jim to povedlo docela hezky (aspoň do určité doby) a nenásilně. Když říkám nenásilně, tak tím ale nemyslím bojové scény. Z těch se daly dělat docela dobrý odběry. Nevěděl jsem, že choreografa bitek dělal ten, co dělal Bournea, ale přesto jsem sem nevědomky napsal: bitky ala francouzskej Bourne. Holt - asi to jde poznat. ()

Shit 

všechny recenze uživatele

Nečekaně perfektní sci-fi krimi thriller, kterej bere dech hlavně skvělým vizuálem, kdy ten takovej našedivělej look působí nesmírně dobře a hlavně to tomu dodává tu správnou atmosféru blízký temný budoucnosti, navíc kamera je takřka dokonalá a hodně často se používaj perfektní náhledy shora i různý jiný vychytávky + herci kvalitní, souboje na blízko v podávní Alberta Dupontela jsou něco, co se prostě musí vidět - úžasný spojení bojový techniky a pouličního praní, prostě něco mezi tim a vypadá to hodně dobře. A aby toho nebylo málo, tak mě dostal i příběh a hlavně jeho rozuzlení, původně sem chtěl dát 4*, ale ten závěr byl natolik dobře vymyšlenej, že musim jít na plno, to byla taková třešnička na dortu ()

Galerie (26)

Zajímavosti (1)

  • Jediné vozidlo, které se ve filmu objevuje, je koncept coupé Renault Talisman z roku 2002. Narozdíl od jeho elektromotorové filmové verze byl zamýšlen jako čtyři a půl litrový osmiválec do V. (Saur.us)

Reklama

Reklama