Reklama

Reklama

Pochmurná Paříž blízké budoucnosti je městem plným zločinu. Profesorka Brügenová se snaží zachránit život své dcery po těžké autonehodě - a to i za cenu manipulace s jejími vzpomínkami a sny. Policista Hoffman přišel o ženu a parťáka při přestřelce a touží po odplatě. Horečné pátrání jej vede ke klinice profesorky Brügenové, která skrývá nebezpečné tajemství... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Recenze (72)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Naprosto pravidelně se tu setkávám s průměrným, až podprůměrným hodnocením sci-fi filmů, který si pro nás Francie, snad, rok co rok chystá. Chrysalis určitě není špatný film. Jenže je hodnocenej dle mého tak průměrně, protože představuje těžko pochopitelnej příběh normální, běžnou formou, která možná nikoho nezaujme, ale přesto všecko se snaží stylově být na úrovni. Tak to u těhlech filmů bývá. Jakmile film nepochopí, okamžitě ho zatracují a to i přesto, že technicky zase tak špatně nevyzní. Pořád mu ale chybí něco, čím by dokázal film šokovat a to je asi největší problém současných sci-fi filmů. Pořád je ale Chrysalis film, který se dá v klidu dokoukat a sci-fi žánru ostudu neudělá. ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Krimi-thriller odehrávající se v nedaleké budoucnosti, který staví na vytříbeném a poměrně originálním vizuálu. V Evropě to sci-fi snímky nemají lehké, protože producenti obvykle nedokážou najít odpovídající rozpočet a taky kvůli tomu, že američtí filmaři mají přece jen větší tradici a celý žánr sci-fi vlastně dlouhodobě ovládá americká literární produkce. Scénář mohl slibný námět manipulace s lidskou osobností rozpracovat zajímavějším způsobem, protože přes akční prvky kopírované z americké produkce a solidní herecké výkony u nás neokoukaných herců je celý děj předvídatelný a celá zápletka je z mého pohledu mělká. Celkový dojem: 55 %. ()

Reklama

Terva 

všechny recenze uživatele

Ponuré, modrobílé kriminální sci - fi z divným hudebním doprovodem z líně se vlečícím dějem a divnými herci. Po půl hodině sledování filmu jsem nechápal o co běží a co tím režisér chtěl říci. Pěkný souboj nám předvede Dimitri ( Alain Figlan ) a David ( Albert Duponte ) asi v polovině snímku, což je sice chválihodné, že se v tom filmu taky něco děje, leč divák stále neví, co se to vlastně děje a přichází tak o možnost vybrat si svého hrdinu. Komu vlastně fandit ? Okolo šedesáté minuty mě zaujala jedna věc. Kamera zde vertikálně projíždí patra nemocnice a pak se horizontálně pohybuje po silnici. Pěkné. A když připočtu podařený hudební doprovod ( což je ve filmu vyjímka ), možná bych dal i více hvězd. Ale stále je to velká nuda. Sice pak zjistíme, o co běží a co je to Chrysalis, ale to už je velice pozdě. ()

Blizzard 

všechny recenze uživatele

Paříž kolem roku 2020, základním pilířem celého filmu je odcizený stroj na úpravu / mazání vzpomínek v rukou padoucha Dimitriho Nicolova, který se spolčil s profesorkou Brügen jenž vlastní lékařskou kliniku a díky přístroji tak pomáhá své dceři po autonehodě. Proti nim stojí drsný policajt David Hoffmann, který se příliš neohlíží na své vyšetřovací metody a díky hříčce osudu, taky jeho nově přidělená partnerka. Chrysalis se však i přes svou krátkou stopáž občas vleče šnečím tempem a navíc postrádá nějakou větší akci. Na žabožrouty celkem slušné a pěkně natočené pozlátko. (5/10) ()

honajz2 

všechny recenze uživatele

Ten děj sám o sobě není vůbec špatný (originální ale ne, to pozor), ale na hodinu a půl v tomhle podání plném vaty a utahaných scén fakt nevystačí. Sice mě zajímalo, co z toho vypadne, ale bohužel je to celé zpracované tak vlekle, nudně a nezajímavě, že jsem chvílemi měl co dělat, abych to vůbec dokoukal. A to je to francouzské, tak jsem doufal, že to bude nejhůř tak průměrně, ale bohužel. Fakt jsem doufal ve víc. Navíc ten svět, ve kterém se vše odehrává, není moc představený. Takhle kladně můžu hodnotit snad jen samotný námět, herecké výkony a občas i kameru, ale jinak mě to nechytlo. 2* ()

Galerie (26)

Zajímavosti (1)

  • Jediné vozidlo, které se ve filmu objevuje, je koncept coupé Renault Talisman z roku 2002. Narozdíl od jeho elektromotorové filmové verze byl zamýšlen jako čtyři a půl litrový osmiválec do V. (Saur.us)

Reklama

Reklama