Reklama

Reklama

Pochmurná Paříž blízké budoucnosti je městem plným zločinu. Profesorka Brügenová se snaží zachránit život své dcery po těžké autonehodě - a to i za cenu manipulace s jejími vzpomínkami a sny. Policista Hoffman přišel o ženu a parťáka při přestřelce a touží po odplatě. Horečné pátrání jej vede ke klinice profesorky Brügenové, která skrývá nebezpečné tajemství... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Recenze (72)

fmash 

všechny recenze uživatele

Barevně stylizovaná kamera jako z nějaké reklamy, podivný střih, vesměs nesympatičtí herci a především v první polovině solidní nuda. Nemluvě o hudbě — nevím, proč si frantíci ve scifárnách potrpí na podivnou lacinou elektroniku, která jenom ruší. Na druhou stranu hlavní hrdina ujde a mladá Mélanie Thierry, ačkoli dost nesympatická, hraje výborně. Určitou výhodu dává Chrysalis rozumná stopáž a ve druhé polovině film konečně získává trochu tempo a jakous takous „uvěřitelnost“. Silnější dvojka, na trojku si u tohoto pokusu o noire netroufám. ()

Blizzard 

všechny recenze uživatele

Paříž kolem roku 2020, základním pilířem celého filmu je odcizený stroj na úpravu / mazání vzpomínek v rukou padoucha Dimitriho Nicolova, který se spolčil s profesorkou Brügen jenž vlastní lékařskou kliniku a díky přístroji tak pomáhá své dceři po autonehodě. Proti nim stojí drsný policajt David Hoffmann, který se příliš neohlíží na své vyšetřovací metody a díky hříčce osudu, taky jeho nově přidělená partnerka. Chrysalis se však i přes svou krátkou stopáž občas vleče šnečím tempem a navíc postrádá nějakou větší akci. Na žabožrouty celkem slušné a pěkně natočené pozlátko. (5/10) ()

Reklama

Radiq 

všechny recenze uživatele

Pozor - není to žádná francouzská kravina, jak by mohl naznačit filmovej plakát! Je to docela pěkné futuristické krimi. Vytvořit reálně vypadající budoucnost není žádná lehká šťáva, jako že to není nic lehkýho. V tomhle filmu se jim to povedlo docela hezky (aspoň do určité doby) a nenásilně. Když říkám nenásilně, tak tím ale nemyslím bojové scény. Z těch se daly dělat docela dobrý odběry. Nevěděl jsem, že choreografa bitek dělal ten, co dělal Bournea, ale přesto jsem sem nevědomky napsal: bitky ala francouzskej Bourne. Holt - asi to jde poznat. ()

honajz2 

všechny recenze uživatele

Ten děj sám o sobě není vůbec špatný (originální ale ne, to pozor), ale na hodinu a půl v tomhle podání plném vaty a utahaných scén fakt nevystačí. Sice mě zajímalo, co z toho vypadne, ale bohužel je to celé zpracované tak vlekle, nudně a nezajímavě, že jsem chvílemi měl co dělat, abych to vůbec dokoukal. A to je to francouzské, tak jsem doufal, že to bude nejhůř tak průměrně, ale bohužel. Fakt jsem doufal ve víc. Navíc ten svět, ve kterém se vše odehrává, není moc představený. Takhle kladně můžu hodnotit snad jen samotný námět, herecké výkony a občas i kameru, ale jinak mě to nechytlo. 2* ()

kitano 

všechny recenze uživatele

Sci-fi prekvapko z Francuzka, ktore by bolo prekvapenim este vacsim, keby nebolo tak okato podobne Spielbergovmu Minority Report. Podobne vizualom, zapletkou, dobov a priestormi, ci mnohymi futuro vychytavkami, ktorymi je film presyteny. Ano tych podobnosti je az prilis. Predsa vsak, je to film kvalitny a s vyraznou, vyrazne odlisnou atmosferou. Chrysalis je predovsetkym detektivka. Temna, drsna, odtazita, presne tak ako aj hlavny hrdina. Samotarsky detektiv s kamennou tvarou a dokonalou kondickou, ktoru aj vyuzie v par tvrdych kontaktnych subojoch do ktorych sa dostane pri honbe za vrahom (choreograf z Bourne Identity). Dobre fungujuci, celkom spletity pribeh bez problemov tiahne dopredu a to aj vdaka nadstardartnym hereckym vykonom. Potesia niektore naozaj skvele vizualne vychytavky a zvukove efekty (niektore audiovizualne stimuly su naozaj intenzivne). Nakoniec, ani ta okata podobnost s MR mi nebranila, aby som si film paradne uzival. Na druhu stranu som si ale stale bol vedomy toho, ze ona vizia blizkej buducnosti je mi veeeelmi povedoma. Jednoznacne vsak odporucam. (7.2/10) ()

Galerie (26)

Zajímavosti (1)

  • Jediné vozidlo, které se ve filmu objevuje, je koncept coupé Renault Talisman z roku 2002. Narozdíl od jeho elektromotorové filmové verze byl zamýšlen jako čtyři a půl litrový osmiválec do V. (Saur.us)

Reklama

Reklama