Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Píše se rok 1876 a v New Yorku je slavnostně otevřen Roeblingův most. Je přítomen i mladý a krásný Leopold, vévoda z Albany. Všimne si podivně oblečeného mladého muže, který se pak objeví i na večírku, který pořádá jeho strýc Henry. Ten se totiž snaží Leopolda výhodně oženit, protože po smrti rodičů se rodinné jmění značně ztenčilo. A ta nejbohatší nevěsta je naneštěstí husa. Leopold znovu zahlédne podivného mladíka a začne ho pronásledovat. Až na Roeblingův most, odkud pak oba spadnou... New York dnešních dnů. Podivný mladík – Stuart Besser, jemuž se právě podařilo objevit trhlinu ve struktuře času, která mu pravidelně vždy na chvíli umožní dostat se do minulosti, se probouzí doma a na pohovce leží i Leopold. Stuart se před nedávnem rozešel s půvabnou Kate, která bydlí pod ním a je zaměstnaná v reklamní agentuře. Právě Kate ráno ke Stuartovi vtrhne a on jí nadšeně vypráví o svém objevu. Kate mu pochopitelně nevěří, zlobí se, že ji tahá za nos. Ani podivně oblečený mladík, který se mezitím též s úlekem probudil, ji nepřesvědčí: myslí si, že si Stuart v noci přivedl domů nějakého transvestitu... Když se Stuart vydá ven se psem, který potřebuje vyvenčit, spadne do výtahové šachty. V celé čtvrti totiž náhle zmizely výtahy – jejich dávným vynálezcem je právě Leopold, ač o tom zatím neví. Stuart skončí v nemocnici s mnoha zlomeninami... I Kate odchází do práce – o nehodě zatím neví – a zcela zmatený Leopold zůstává doma sám. Objeví se chlapec od sousedů, Hector, který je zvyklý dívat se se Stuartem na televizi. A pak také Charlie, bratr Kate. Ten se s Leopoldem hned skamarádí: sám je herec, a tak ho považuje za kolegu a jeho podivné oblečení ho nezaráží. Kate má v práci šanci na povýšení, protože její dosavadní šéf J. J. Camden místo brzy opustí. Právě hledají novou reklamní tvář pro propagaci nízkotučného másla a Kate – stále ještě považující Leopolda za výstředního mladíka, který si jen hraje na šlechtice z minulosti – ho přivede na konkurz. Pohledný a uhlazený aristokrat si okamžitě získá srdce všech žen. On sám se cítí stále více přitahován ke Kate... Charlie se snaží získat srdce černovlasé Patrice a Leopold, dokonalý kavalír a gentleman – ne nadarmo pochází ze starého anglického rodu –, ho poučuje jak na to. Při procházce městem vytrhne jakýsi muž Kate kabelku. Dívka ho začne honit, pak se ale do věci vloží Leopold, který ji doprovází. Vypůjčí si koně z kočáru pro turisty a násilníka brzy dohoní. Snad poprvé Kate na vteřinku zaváhá: kdo vlastně Leopold ve skutečnosti je? Kate odchází na večeři s J. J. Domnívá se, že bude pracovní a že ji  J. J. chce informovat o jejím povýšení. Ukáže se ale, že ji prostě jen balí. Pak se tam objeví Charlie s Leopoldem, který neomalenci do očí řekne, co si o něm myslí, a zesměšní jeho údajné znalosti francouzštiny a klasické opery. Kate je zděšená: právě teď, když všechno vypadalo tak nadějně, má pěkný průšvih... (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (333)

Oskar 

všechny recenze uživatele

Je to pravděpodobně poslední romantická komedie Meg Ryanové, tak k ní buďme vstřícní. Osobně se k tomu ani nemusím nutit, mile mě překvapila. ON je viktoriánský osvícenec a jakožto takový se nechce spokojit s povrchními husičkami, předhazovanými mu za účelem sňatku, ONA je současná samostatná žena s vlastní hlavou a otrávená z negentlemanských móresů svých vrstevníků. No a teď zkuste dát ty dva dohromady bez pomoci cestování v čase. :-) To bych vážně neřešil, protože celá zápletka s červí dírou je jen záminkou k tomu setkání a taky k správně romantické pointě. Určitě to není pokus o sci-fi. Pojďme se na Kate a Leopolda dívat očima starosvětského diváka, který má rád staré romance s Audrey Hepburnovou a v jednom kuse lamentuje, že už se takové filmy netočí. Protože tohle je jeden z nich. Ne nadarmo zní ve scéně na požárním schodišti Moon River ze Snídaně u Tiffanyho. 70% ()

Martrix 

všechny recenze uživatele

Meg Ryan už na mě nefunguje a Hugh Jackman v krajkovým saku a bez Wolverinovských lycousů...to je jako doutník zabalený v hajzlpapíru. Pominu fakt, že je to nechutně romantické, tzn. určeno pro chronické romantiky, opuštěné/nezadané ženy a pár mužů, kteří ještě nejsou "vyztuženi" manželstvím. Pro odidealizované heterosexuály, je Kate a Leopold spíš utrpení. Ale aby nevznikl mylný dojem, že to haním jen kvůli té romantice...ten film by byl pitomý, i kdyby byl o Mikovi Tysonovi, který se přenesl do budoucnosti, aby namlátil Kličkovi...prostě je to blbě vymyšlené. ()

Reklama

Aleee89 

všechny recenze uživatele

Kate a Leopold. Ještě živě si pamatuju, když šel film do kin. Pak jsem na to úplně zapomněla a dívala jsem se teprve včera v televizi. Opravdu jsem se překonávala, abych film nevypla, protože mě to prostě nudilo. Meg Ryan je sice hezká a roztomilá, ale jedna herečka zkrátka neudělá film. Táhlo se to, bylo to nezábavné. Prostě pokus o trochu jiný romantický film, který se nepovedl a ještě sem tam sklouzl k trapnosti. ()

rakovnik 

všechny recenze uživatele

Romantická komedie na mnohokráte opakované téma cestování časem a peripetiích z toho vzniklých. Pohodová atmosféra filmu by u mě byla na 3 a půl hvězdičky, ale protože valná většina hodnotících se drží třech hvězdiček, tak přidám ještě tu polovinu a to především za šarm Hugh Jackmana. Za co bych možná trochu z hodnocení ubral, je v mnohých scénách patrný (ač gentlenam o tomto samozřejmě pomlčí) vyšší věk hlavní hrdinky. ()

MIMIC 

všechny recenze uživatele

Scenár diváka príliš nepresvedčí, že Kate miluje Leopolda natoľko, aby za ním skočila z Brooklynského mosta, no fotografia z konca 20.storočia, vyhotovená koncom 19.storočia, na ktorej je Kate z konca 20.storočia, ma úplne dostala. Teoretik fotografie Roland Barthes by tento detail výstižne označil ako "punctum". Ja by som to označil ako "Punctum". A ono "Punctum" je čímsi, čo bohato vynahradí nedostatky v scenári i nedostatok "chémie". ()

Galerie (59)

Zajímavosti (11)

  • Hugh Jackman bral lekce etikety od Jane Gibsonové, odbornice na společenské chování 19. století. Mimo to se učil společenským tancům a jízdě na koni. (CrypzzXD)
  • Film získal v roce 2001 Zlatý glógus za nejlepší píseň. Ocenění vybojovala skladba "Until" od Stinga. (Terva)

Reklama

Reklama